Na 39. Sajmu turizma JP „Pošta Srbije“ predstaviće više aktivnosti. Na svom štandu prvenstveno će promovisati osnovne usluge: međunarodne poštanske uputnice, menjačke poslove, PostNet. U okviru projekta „Država Srbija u selima Srbije“ ovo JP predstaviće i pokretni poštanski šalter, i to kroz obavljanje usluga Pošte na Sajmu, u hali 4. Osnovna ideja ovog projekta je da sela u Srbiji jednom nedeljno imaju osnovne zdravstvene, administrativne i poštanske usluge na svom pragu, a akcijom će biti obuhvaćeno 55 sela širom Srbije.

Na Sajmu će biti predstavljen i „Post shop“ – prodaja prigodnog asortimana poštanskih proizvoda, marki i vrednosnica – božićna izdanja, manastiri na KiM, znamenite ličnosti, a u ponudi će se naći i suveniri, kovanice i ostale sitnice.

Građani zainteresovani za subvencionisani smeštaj u Srbiji, na štandu „Pošte Srbije“ moći će da se prijave za vaučere za odmor.

Za kompanije, organizacije i građane postoji još jedna posebna usluga – personalizovane poštanske marke, a posetiocima će biti prezentovana i direktna pošta, oglašavanje u poštama i marketinške usluge.

Kviz znanja na štandu „Pošte Srbije“ biće jedna od zanimljivosti na Sajmu turizma. U okviru kviza posetiocima će biti postavljena pitanja vezana za poslovanje i usluge Pošte, a građani koji pokažu najbolje znanje osvojiće prigodne poklone.

„Kako nastaje poštanska marka. Srpska umetnička minijatura koja obilazi svet“ naziv je tribine i predavanja koji će biti deo zvaničnog programa Sajma turizma.

Petak, 24. februar biće obeležen kao „filatelistički dan“. Posetioci će tog dana imati priliku da prate promociju na temu „Poštanske marke sa turističkim motivima Srbije“, ali i da kupe marke kao svojevrsne suvenire.