„Novo lice Beograda“ naziv je kampanje kojom će Turistička organizacija Beograda predstaviti ovogodišnju turističku ponudu srpske prestonice. Prezentacija Beograda osmišljena je kao tematsko predstavljanje različitih segmenata turističke ponude grada.
Prvog dana Sajma TOB će okupiti „gradove prijatelje“ iz regiona, u kojima je već uspešno realizovana kampanja „Go Belgrade“.
Pod nazivom „Dani ustanova kulture Beograda“ a kroz različite nastupe, biće predstavljeni programi Muzeja grada Beograda, Zadužbine Ilije Kolarca, Beogradske tvrđave, Kulturnog centra Beograda. Pripremljena je i promocija vodiča „Mirisi i ukusi starog Beograda“.
Fest, Beogradski noćni market, Beogradski manifest, Džez festival, umetnički programi u Skadarliji, Latino maraton i Beogradski karneval brodova manifestacije su koje će TOB promovisati trećeg dana Sajma turizma.
Posebna atrakcija biće štand Turističke organizacije Beograda, na kome će biti izložen helikopter za panoramsko razgledanje grada. Tim povodom posetioci će moći da učestvuju u nagradnoj igri „Upoznajte Beograd“.
Udruženje turističkih vodiča Srbije i Sekretarijat za privredu predstaviće i „Tramvaj kulture“ – zanimljivo turističko razgledanje Beograda. Vodiči pripremaju i edukativni program „Uživajte u pričama turističkih vodiča o skrivenim lepotama Beograda i Srbije“. „Pod otvorenim nebom“ naziv je radionice koju će održati Zlata Tibold.