Ново лице Београда“ назив је кампање којом ће Туристичка организација Београда представити овогодишњу туристичку понуду српске престонице. Презентација Београда осмишљена је као тематско представљање различитих сегмената туристичке понуде града.

Првог дана Сајма ТОБ ће окупити „градове пријатеље“ из региона, у којима је већ успешно реализована кампања „Go Belgrade“.

Под називом „Дани установа културе Београда“ а кроз различите наступе, биће представљени програми Музеја града Београда, Задужбине Илије Коларца, Београдске тврђаве, Културног центра Београда. Припремљена је и промоција водича „Мириси и укуси старог Београда“.

Фест, Београдски ноћни маркет, Београдски манифест, Џез фестивал, уметнички програми у Скадарлији, Латино маратон и Београдски карневал бродова манифестације су које ће ТОБ промовисати трећег дана Сајма туризма.

Посебна атракција биће штанд Туристичке организације Београда, на коме ће бити изложен хеликоптер за панорамско разгледање града. Тим поводом посетиоци ће моћи да учествују у наградној игри „Упознајте Београд“.

Удружење туристичких водича Србије и Секретаријат за привреду представиће и „Трамвај културе“ – занимљиво туристичко разгледање Београда. Водичи припремају и едукативни програм „Уживајте у причама туристичких водича о скривеним лепотама Београда и Србије“. „Под отвореним небом“ назив је радионице коју ће одржати Злата Тиболд.