Kao regionalni lider u sajamskoj delatnosti i jedan od najuglednijih članova brojne i izuzetno moćne zajednice velikih svetskih sajmova, Beogradski sajam je od svojih početaka 1937. godine bio i ostao oslonac za povezivanje svetske privrede sa domaćom i promociju domaće širom svetskih meridijana.
Sa blizu 50 sajamskih priredbi godišnje, od kojih su neke, poput sajmova knjiga, automobila, nameštaja, građevinarstva, tehnike, turizma i drugih, dostigle i nesumnjive svetske visine, ova kompanija je uzoran pokretač ne samo privrednih nego i kulturnih i obrazovnih tokova u Srbiji i ovom delu Evrope.
U eru koju je obeležio „kovid-19“ Beogradski sajam je ušao sa gotovo 65 miliona ugošćenih posetilaca i sa više od 3.200 organizovanih sajamskih manifestacija, na kojima se predstavilo oko 500 hiljada izlagača iz 180 država, а za izuzetne uspehe u radu Beogradski sajam je nagrađivan brojnim međunarodnim i domaćim priznanjima najvišeg ranga.