Posle „podvlačenja crte“ ispod upravo završenih manifestacija – 55. Međunarodnog sajma nameštaja, opreme i unutrašnje dekoracije i 55. Međunarodnog sajma mašina, alata i repromaterijala iz oblasti drvne industrije – Beogradski sajam i te kako može da bude zadovoljan.

Na ovom najvećem događaju drvne i industrije nameštaja u ovom delu Evrope, na više od 60 hiljada kvadrata, u deset hala – tri više u odnosu na prethodnu manifestaciju, svoje proizvode i usluge predstavilo je više od 520 izlagača iz 45 zemalja.

Beogradski sajam ugostio je znatno veći broj inostranih poslovnih posetilaca, a precizan broj svih onih koji su pogledali ovogodišnju ponudu i postavku je – 58.311. Izlagači su, kroz definisane tematske i programske celine, predstavili najsavremenija rešenja u proizvodnji nameštaja, ponudili svoje usluge i uspostavili kontakte sa kolegama i potrošačima iz celog sveta.

Manifestacije su i ove godine bile usredsređene na dizajn, inovacije, kvalitetan i funkcionalan nameštaj, a obeležile su ih i najsavremenije mašine i alati koji se koriste u proizvodnji nameštaja.

Sajam je okupio renomirane kompanije iz Italije, Švajcarske, Francuske, Španije.., i uz premijerno učešće značajnih svetskih kompanija i brendova – „Vitra”, „Elica”, „Mattiazzi”, „LaCividina”, „Forestier”, „Petite Friture”, „Mobles 114” i „Emko”, postignut je iskorak u kvalitetu a potvrđena je i reputacija neprikosnovenog regionalnog centra.

Predstavljanjem domaće drvne industrije kao strateške privredne grane, srpske kompanije pokazale su spremnost da ravnopravno konkurišu na svetskom tržištu i učestvuju u međunarodnim privrednim tokovima.

Prošle godine premijerno predstavljena dizajnerska celina „Design Talks”, uspešno je ponovljena i ove godine – sa dizajnerima i arhitektama razgovarale su kolege, posetioci i potrošači, a oni su preneli svoje viđenje pravca u kome se kreće industrija nameštaja.

Mladi dizajneri, još nedovoljno afirmisani, takođe su dobili priliku da se predstave javnosti, jer su na Izložbi mladih dizajnera promovisani novi autori i sveža rešenja.

Prestižnu nagradu „Zlatni ključ“ internacionalni žiri i na 55. Smotri nameštaja i drvne industrije dodelio je najinovativnijim i najuspešnijim izlagačima u nekoliko kategorija. Ovogodišnja novina je „Sajamski ključ“, nagrada koju je Beogradski sajam ustanovio za izlagače koji su na poseban način istakli svoj proizvodni program i posebno osmislili svoj nastup.

Posebna medijska pažnja

Ovu atraktivnu manifestaciju, koja je i poslovna i namenjena širokoj publici, pratio je veliki broj medija, koji su iz dana u dan svojim čitaocima i gledaocima prenosili dešavanja i novine sa ovogodišnjeg Sajma nameštaja. Za brojne tekstove i informacije zahvaljujemo se kolegama iz specijalizovanih i svih ostalih medija, a posebnu zahvalnost dugujemo medijskim partnerima manifestacije: WoodBusinessPortal.com, Archiproducts, Before After, Designed, Tjedan dizajna Zagreb, BravaCasa, Kuća stil, Ego magazine, Podovi i Gradnja.rs.