Beogradski sajam započinje novu poslovnu godinu tradicionalno najvećom i najznačajnijom turističkom manifestacijom u zemlji i jugoistočnoj Evropi – 41. Međunarodnim beogradskim sajmom turizma i još tri srodne manifestacije koje upotpunjuju turističku privredu.

Pod sloganom „Leto je bliže nego što mislite“ od 21. do 24. februara 2019. godine uz učešće najznačajnijih turističkih agencija, saveza i organizacija, hotela, turističkih centara, vazduhoplovnih kompanija, međunarodnih tur-operatora, promovisaće se najnoviji trendovi i zbivanja u međunarodnoj turističkoj industriji, novi koncepti i mogućnosti za putovanja i nove perspektive u razvoju turističkog biznisa.

Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Bugarska, zemlja čiji je turizam u procvatu, a grad Plovdiv jedna od prestonica kulture u 2019. godini. Srbija i Bugarska ovim partnerstvom nastavljaju da unapređuju inače blisku turističku saradnju.

Ovaj veliki događaj pokretač je jačanja svih grana turizma i ugostiteljstva u Srbiji i regionu, jer se uz Sajam turizma istovremeno odvijaju još tri manifestacije koje rastu svake godine po obimu i broju učesnika: 10. Međunarodni sajam vina, 15. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA i 15. Sajam suvenira „Posetite Srbiju“.

Sajam vina BeoWine otvara vinsku sezonu i za 10 godina postojanja izgradio je ugled i nezamenljivu poziciju u Srbiji i u regionu kao mesto za plasiranje poznatih i novih vinskih ukusa. Najugledniji domaći i regionalni proizvođači vina, vinski podrumi, kuće vina i kompanije koje distribuiraju „piće bogova“ na BeoWine-u u halama 3 i 3A, pored svojih vrhunskih vina, predstaviće mogućnosti vinskog turizma, smeštaj i gastronomske specijalitete, kao i kompletnu, najsavremeniju opremu za vinarstvo i vinogradarstvo.

HORECAOPREMA u halama 2B i 2C Beogradskog sajma okupiće najznačajnije kompanije koje se bave proizvodnjom i distribucijom najsavremenijih proizvoda i asortimana za opremanje ugostiteljskih objekata, restorana i hotela, kao i uslužnim delatnostima, novim trendovima poslovanja, snabdevanja i funkcionisanja ugostiteljskih objekata. U izlagačkom delu programa posetioci će moći da vide opremu za kuhinje, restorane, barove, hotele, sigurnosne i rezervacione sisteme, posteljinu, opremu za čišćenje, pekarski i poslastičarski program, opremu za bankete, stručnu literaturu i publikacije.

Četiri sajamske manifestacije u četiri sajamska dana, jedinstvena su prilika za susrete poslovnih ljudi u turističkom i hotelskom biznisu. Ove godine novina na Sajmu turizma je uvođenje poslovnog B2B portala namenjenog registraciji izlagača i poslovnih posetilaca i njihovom međusobnom umrežavanju.

Prezentacije na štandovima, demonstracije ugostiteljskih veština na najmodernijoj opremi, kao i degustacije proizvoda, čine ovaj događaj primamljivim za sve učesnike.

Ekskluzivne sajamske pogodnosti, odabir destinacija za putovanje i odmor, ali i degustacija najboljih vina, rakije, pića i specijaliteta ovog podneblja, očekivano će i ove godine privući veliki broj zainteresovanih posetilaca.

Sve vesti i detalje o manifestaciji i dešavanjima potražite na sajtu www.beogradskisajamturizma.rs