Do početka septembra, meseca u kome počinje jesenja sajamska sezona, deli nas samo nekoliko dana. Na Beogradskom sajmu sve je spremno za izlagače iz zemlje i sveta, nove poslovne susrete i brojne posetioce koji znaju da je Sajam već 80 godina “biznis mesto”. I u narednoj sezoni potvrdiće svoj slogan – “Mesto koje je video ceo svet”, jer će brojne manifestacije biti bogatije i sadržajnije, samim tim i privlačnije za posetioce. Na Beogradski sajam pohrliće izlagači, poslovni posetioci ali i široka publika,  jer je odavno jasno da je on mesto za promocije i predstavljanja, sklapanje ozbiljnih poslova, kupoprodaju, razmenu iskustava među pripadnicima iste privredne grane, ali i mesto za direktan susret sa potrošačima.

U septembru će se na Beogradskom sajmu održati tri manifestacije. Od 13. do 15. septembra održava se COOL&FRUVEG EXPO BALKAN, međunarodna specijalizovana manifestacija rashladne opreme, klimatizacije, ventilacije i opreme za grejanje i preradu voća i povrća.

Pošto je od 27. do 30. septembra na redu 39. GRAFIMA, ne treba posebno predstavljati ovaj Međunarodni sajam grafičke papirne i kreativne industrije. U okviru manifestacije već decenijama se promovišu dostignuća u ovim ekspanzivnim privrednim granama, prezentuju se noviteti mašinske industrije, sofisticirane napredne tehnologije, namenske IT, dizajnerski hardver i softver, kreativno-umetnički žanrovi.

GRAFIMU već dve i po decenije “u stopu” prati i BIRO-EXPO, Međunarodni sajam informatičko-birotehničke opreme. Na ovoj srodnoj manifestaciji izlagači predstavljaju biro opremu, mašine i pribor za kancelarijsko poslovanje, kancelarijski nameštaj i materijal, poslovnu galanteriju i poklone, dekorativni i foto program.

Uz dobrodošlicu na manifestacije koje čine septembarski program, podsećamo da se u nastavku sezone sajamska industrija, već uobičajeno, zahuktava – očekuju vas brojne tradicionalne manifestacije i dešavanja iz različitih oblasti.