Na ovogodišnjem Sajmu građevinarstva Beogradski sajam nastavlja da podiže kvalitet komunikacije u poslovnom ambijentu i uz unapređenu primenu B2B programa pruža podršku biznisu i ugovaranju novih poslova i saradnji.

Svim učesnicima i poslovnim posetiocima 45. Sajma građevinarstva na raspolaganju je B2B poslovni portal, koji je sa ciljem umrežavanja uspešno implementiran poslednjih godina na najvećim manifestacijama Beogradskog sajma.

Po uzoru na velike svetske sajmove, Beogradski sajam je uložio napore da biznis segment podigne na viši nivo i ponudi učesnicima sajma mogućnost da lakše i brže dođu do potencijalnih poslovnih partnera i pre samog događaja, štedeći vreme i energiju, zakažu poslovne sastanke sa učesnicima sajma. Sva unapređenja i kreativna energija uloženi su sa ciljem podsticaja privrede, povećanja izvoza domaćih i proizvoda iz regiona i osvajanja novih tržišta.

Beogradski sajam kreirao je specijalne pakete za poslovne posetioce i goste na predstojećem 45. Međunarodnom sajmu građevinarstva, kojima je moguće ostvariti sledeće pogodnosti: ulaznicu za sva četiri dana sajma, registraciju i kreiranje poslovnog profila za pristup bazi izlagača i onlajn zakazivanje sastanaka (B2B Talk), pristup u Business Longue (Hala 1, galerija) koji podrazumeva besplatan Wi-Fi, toplo i hladno osveženje, mesto za kratke poslovne sastanke, pomoć oko ugovaranja sastanaka, informacije o izlagačima (vodič), korišćenje računara i štampača, i još niz pogodnosti i usluga.

Prema procenama manifestaciju će posetiti više od 40 hiljada ljudi, među kojima će biti stručni posetioci, ali i brojna široka publika, zainteresovana za građevinske radove, renoviranja i opremanje kuća i stanova.