Ona misao da se uspeh ne meri godinama života koje si proživeo, već koliko je sadržaja i smisla u njima bilo i koliko je svaka od njih oplemenila i učinila srećnijim i zadovoljnijim sve drage ljude oko tebe, kao da je izrečena povodom Tržnog centra „Sajam“.
Kao nekad filozofi, mnogi marketinški stručnjaci, biznismeni, trgovci i kupci pokušavali su da tokom proteklih tridesetak godina objasne kako funkcioniše svet potrošačkog društva, ponude i potražnje, prodaje i kupovine, ali radilo se o tome da se svako objašnjenje nekako završavalo na TC „Sajam“.
Čak su i oni koji su poetski tvrdili da će na kraju sve biti dobro i da, ako nije dobro, znači da još nije kraj, svakako mislili na TC „Sajam“.
A sve to zato što je TC „Sajam“, dve i po decenije poznat i čuven kao „Bazar“, bio prvi tržni centar te vrste u Srbiji, rodonačelnik i preteča doslovno svih, sada već više stotina današnjih, većih i poznatijih.
Ovaj nekadašnji simbol trgovačkog Beograda, ponovo je, kao nekad, u hali 7 Beogradskog sajma, gde, kao i prethodne tri decenije, svakog dana, uključujući i nedelju i praznike, od 10 do 20 časova posetiocima i kupcima omogućuje da se snabdeju tekstilom, galanterijom, bižuterijom, kozmetikom i drugom raznovrsnom robom široke potrošnje.
I opet, kao nekad, ako negde nešto ne možete da nađete, ili vam je to prevelik posao, ili imate osećaj kao da svi brojevi i krojevi, dužine, dezeni i najnoviji trendovi jednostavno beže od vas, važi džoker-podsetnik: „ A da li si to možda potražio na Sajmu?“
Konačno, baš je TC „Sajam“ bio simbol i novog početka i povratka u budućnost čitavog sajamskog kompleksa Beogradskog sajma tokom borbe protiv koronavirusa. Ostao je najbezbednije i najzaštićenije moguće mesto za ugodan i koristan boravak na mestu koje ispunjava sva vaša očekivanja i brine o vašoj sigurnosti i zdravlju.
Ne oklevajte, ponovo proverite već mnogo puta proverene vrednosti. U TC „Sajam“, na Beogradskom sajmu, svakim danom od 10 do 20h.