Sve veće interesovanje kompanija iz cele Evrope za učešće na Beogradskom sajmu nameštaja donosi priliku domaćim posetiocima da se u Beogradu upoznaju sa novim i najatraktivnijim dizajnerskim rešenjima i sagledaju novitete koje su do sada mogli da vide samo na najpoznatijim svetskim sajmovima.
Ove godine u izložbenom programu predstavljaju se novi internacionalni i regionalni izlagači, a pored premijernih predstavljanja, tu su i već poznati brendovi koji su pokupili simpatije posetilaca sajma.
GAZZDA – ponovo na sajmu u hali 3
GAZZDA je kompanija iz Bosne i Hercegovine koja će ponovo nastupiti na Sajmu nameštaja u Beogradu. Ovi proizvođači prave veoma kvalitetan i moderan nameštaj od drveta. Njihove komade odlikuje visoka funkcionalnost i zaista „svež“ dizajn.
GAZZDA komadi nameštaja stvaraju posebnu atmosferu u prostoru u kom se nađu – atmosferu u kojoj želite da budete, ili da se u nju vratite.
„U užurbanom, previše stimulisanom svetu, ljudima je više nego ikad potreban dom.“
HARD STUFF – industrijski stil
Hard Stuff je kreativni kolektiv koji se bavi proizvodnjom atraktivnog nameštaja u industrijskom stilu koji spaja staro i moderno.
Ovaj brend koristiti materijale u svom izvornom obliku i spaja ih sa savremenim tehnologijama. Tako nastaju komadi specifičnog dizajna u kom efekti prirodnih uticaja – rđa, šupljine u drvetu i oronulost postaju estetski relevantni detalji. Ovakav nameštaj se dobro uklapa u velike i otvorene prostore.
Hard Stuff je vodeća kompanija u regionu kada je reč o ovom karakterističnom dizajnu.
WOAK – Strast prema drvetu
WOAK je švajcarski design oriented brend koji proizvodi nameštaj od punog drveta namenjen stanovanju, funkcionalan, udoban i moderan nameštaj sa karakterom. Woak proizvodi nameštaj koji se lako primenjuje i u poslovnim i hotelskim objektima. Komadi nameštaja su prefinjeni i tehnološki savršeno izrađeni, a brend posebnu pažnju posvećuje detaljima i završnoj obradi što svakom pojedinačnom komadu daje dodatnu vrednost.
Ljubitelji prefinjenog, odmerenog i kvalitetnog nameštaja na njihovom štandu uveriće se u njihov moto „Mi drvo shvatatmo ozbiljno“.
Prostoria – ponovo na sajmu u Beogradu
Prostoria je već dobro poznata kompanija iz Hrvatske koja će i ove godine nastupiti u Hali 3 Beogradskog sajma. Publika će ponovo moći da vidi nameštaj prepoznatljivog, inovativnog i decentnog dizajna brenda sa velikim regionalnim uticajem.
Savremen, funkcionalan i inovativan nameštaj sa punom svešću o važnosti uticaja koji komadi nameštaja imaju kako na kvalitet života pojedinačnog korisnika, tako i na život zajednice, dokazuje tezu da je „Prostoria kompanija koja pokazuje da je moguće kreirati zaista inovativne koncepte.“
BORA – kuhinjski premijum aparati
Bora je premijum brend iz Austrije koji u razvoj proizvoda ulaže veliku energiju, radoznalost i veštine. Bora su proizvodi visokog kvaliteta i savremenog dizajna jednostavni za planiranje, jednostavni za instalaciju i jednostavni za servisiranje. Visokokvalitetne ekstraktore za kuhinjske aparate upravo karakterišu inovativan dizajn i trajnost.
Arketipo – italijanska tradicija u svom najboljem obliku
Ova kompanija dolazi iz Firence i proizvodi izuzetno kvalitetan nameštaj. Arketipo je brend okrenut savremenom dizajnu i klasičnim italijanskim vrednostima kada je reč o tradiciji proizvodnje nameštaja. Vrhunski kvalitet materijala kao i vrhunska tehnologija izrade u kombinaciji sa klasičnim, prepoznatljivim italijanskim dizajnom koji je akcentovan savremenim šarmom, rezultiraju jedinstvenim nameštajem.
Vanvremenskom karakteru doprinosi i manuelna završna obrada koja čini da svaki komad bude tretiran kao jedinstveno umetničko delo odmerenog i suptilnog karaktera.