Pripremni period
05.09.2025. – ROK ZA DOSTAVLJANJE DOKUMENTACIJE
Rok za podnošenje prijava za tehničke usluge i izgradnju i opremanje štanda, i
Rok za podnošenje projekta štanda na overu.
17 – 22.09.2025. – MONTAŽA ŠTANDOVA
Radno vreme hala u periodu montaže štandova je od 08:00 do 20:00 časova.
Rok za postavljanje krupnih eksponata za izlagače u hali je 18.09.2025. do 18:00 časova (za Institucije Ministarstva odbrane Republike Srbije i izlagače iz sistema Jugoimport SDPR 19.09.2025. do 20:00 časova).
Rok za postavljanje eksponata na otvorenom prostoru je 21. 09. 2025. do 18:00 časova.
Rok za završetak radova na montaži štandova je 21. 09. 2025. do 18:00 časova.
Rok za završetak radova na uređenju štandova je 22. 09. 2025. do 18:00 časova.
Sajamski period
23 – 26.09.2025. – TRAJANJE PRIREDBE
| RADNO VREME HALA | ZA IZLAGAČE | ZA POSETIOCE |
|---|---|---|
| 23.09.2025. | od 08:00 do 17:30 časova | od 10:00 do 17:00 časova * |
| 24 – 25.09.2025. | od 09:30 do 17:30 časova | od 10:00 do 17:00 časova * |
| 26.09.2025. | od 09:30 do 19:30 časa | od 10:00 do 19:00 časova |
* 23 – 25.09.2025. samo poslovna poseta
Postsajamski period
27- 28.09. 2025. – DEMONTAŽA ŠTANDOVA
27.09.2025. – Uklanjanje tepiha iz prolaza do 09:00 časova
Radno vreme hala u periodu demontaže štandova je od 08:00 do 20:00 časova.
Rok za završetak radova na demontaži štandova 28.09.2025. do 20:00 časova.
PROPUSNICE
Besplatne izlagačke propusnice
Pešačke propusnice
| Za zakup do 50 m2 izložbenog prostora | 3 propusnice |
| Za svakih daljih 10 m2 izložbenog prostora | 1 propusnica – najviše ukupno 12 propusnica |
| Za suizlagače | 1 propusnica |
Parking – pešačke propusnice
| Za zakup do 20 m2 izložbenog prostora | 1 propusnica |
| Za zakup do 100 m2 izložbenog prostora | 2 propusnice |
| Za zakup preko 100 m2 izložbenog prostora | 3 propusnice |
| Za suizlagače | 1 propusnica |
Besplatne izlagačke propusnice preuzimaju se u inspektoratima izložbenog prostora.
Dodatne izlagačke propusnice i ulaznice pre početka sajma mogu se naručiti i preuzeti u inspektoratima izložbenog prostora, a u vreme sajma u blagajni.
VAŽNE NAPOMENE
Nosivost poda u halama je:
- Hala 1/Arena -1.500 kg/m2 (pod je betonski, sa cementnom košuljicom);
- Hala 2/Nivo A – 800 kg/m i 1.200 kg/m2 (pod je betonski, sa cementnom košuljicom);
- Hala 1/Parter – 1.200 kg/m2 (pod je teraco);
- Hala 4/Parter – 2.000 kg/m2 (pod je betonski, sa plastičnom košuljicom).
Pre početka montaže štanda neophodno je izvršiti plaćanje zakupa prostora i izgradnje i opremanja štanda
Izlagači koji sami uređuju izložbeni prostor imaju obavezu da overe projekat štanda. Overa se vrši u projektnom birou Beogradskog sajma, a projekat može biti dostavljen i elektronskom poštom u PDF formatu na adresu overaprojekta@sajam.rs
Izlagači su u obavezi da poštuju termin otvaranja i zatvaranja sajamske manifestacije, odnosno da štand sa eksponatima bude u funkciji od otvaranja 23.09.2025. od 10:00 do zatvaranja priredbe, 26.09.2025. do 19:00 časova
Nakon završetka radnog vremena za posetioce, struja na štandovima se isključuje iz bezbednosnih razloga
Za korišćenje bespilotnih vazduhoplova, neophodno je posebno odobrenje Beogradskog sajma
Molimo Vas da se u toku Sajma u pogledu izlaganja i posete striktno pridržavate predviđenih mera bezbednosti koje su propisane Posebnim pravilima o učestvovanju na Međunarodnom sajmu „PARTNER“.
U halama sajma zabranjeno je pušenje
INFORMACIJE I KONTAKTI
Inspektorati izložbenog prostora
| HALA 1 I OTVORENI PROSTOR: | 011 2655-190, 011 2655-191 | hala1@sajam.rs |
| HALA 2: | 011 2655-240, 011 2655-241 | hala2@sajam.rs |
| HALA 4: | 011 2655-014, 011 2655-848 | hala3@sajam.rs |
| inspektori@sajam.rs | ||
Projektni biro
| Izgradnja i uređenje izložbenog prostora: | 011 3615-246 | arh@sajam.rs |
| Overa projekata štandova: | 011 2655-151 | overaprojekta@sajam.rs |