Pripremni period

05.09.2025. – ROK ZA DOSTAVLJANJE DOKUMENTACIJE

Rok za podnošenje prijava za tehničke usluge i izgradnju i opremanje štanda, i
Rok za podnošenje projekta štanda na overu.

17 – 22.09.2025. – MONTAŽA ŠTANDOVA

Radno vreme hala u periodu montaže štandova je od 08:00 do 20:00 časova.
Rok za postavljanje krupnih eksponata za izlagače u hali je 18.09.2025. do 18:00 časova (za Institucije Ministarstva odbrane Republike Srbije i izlagače iz sistema Jugoimport SDPR 19.09.2025. do 20:00 časova).
Rok za postavljanje eksponata na otvorenom prostoru je 21. 09. 2025. do 18:00 časova.
Rok za završetak radova na montaži štandova je 21. 09. 2025. do 18:00 časova.
Rok za završetak radova na uređenju štandova je 22. 09. 2025. do 18:00 časova.

Sajamski period

23 – 26.09.2025. – TRAJANJE PRIREDBE

RADNO VREME HALAZA IZLAGAČEZA POSETIOCE
23.09.2025.od 08:00 do 17:30 časovaod 10:00 do 17:00 časova *
24 – 25.09.2025.od 09:30 do 17:30 časovaod 10:00 do 17:00 časova *
26.09.2025.od 09:30 do 19:30 časaod 10:00 do 19:00 časova

* 23 – 25.09.2025. samo poslovna poseta

Postsajamski period

27- 28.09. 2025. – DEMONTAŽA ŠTANDOVA

27.09.2025. – Uklanjanje tepiha iz prolaza do 09:00 časova
Radno vreme hala u periodu demontaže štandova je od 08:00 do 20:00 časova.
Rok za završetak radova na demontaži štandova 28.09.2025. do 20:00 časova.

PROPUSNICE

Besplatne izlagačke propusnice

Pešačke propusnice

Za zakup do 50 m2 izložbenog prostora3 propusnice
Za svakih daljih 10 m2 izložbenog prostora1 propusnica – najviše ukupno 12 propusnica
Za suizlagače1 propusnica

Parking – pešačke propusnice

Za zakup do 20 m2 izložbenog prostora1 propusnica
Za zakup do 100 m2 izložbenog prostora2 propusnice
Za zakup preko 100 m2 izložbenog prostora3 propusnice
Za suizlagače1 propusnica

Besplatne izlagačke propusnice preuzimaju se u inspektoratima izložbenog prostora.
Dodatne izlagačke propusnice i ulaznice pre početka sajma mogu se naručiti i preuzeti u inspektoratima izložbenog prostora, a u vreme sajma u blagajni.

VAŽNE NAPOMENE

Nosivost poda u halama je:

  • Hala 1/Arena -1.500 kg/m2 (pod je betonski, sa cementnom košuljicom);
  • Hala 2/Nivo A – 800 kg/m i 1.200 kg/m2 (pod je betonski, sa cementnom košuljicom);
  • Hala 1/Parter – 1.200 kg/m2 (pod je teraco);
  • Hala 4/Parter – 2.000 kg/m2 (pod je betonski, sa plastičnom košuljicom).

Pre početka montaže štanda neophodno je izvršiti plaćanje zakupa prostora i izgradnje i opremanja štanda

Izlagači koji sami uređuju izložbeni prostor imaju obavezu da overe projekat štanda. Overa se vrši u projektnom birou Beogradskog sajma, a projekat može biti dostavljen i elektronskom poštom u PDF formatu na adresu overaprojekta@sajam.rs

Izlagači su u obavezi da poštuju termin otvaranja i zatvaranja sajamske manifestacije, odnosno da štand sa eksponatima bude u funkciji od otvaranja 23.09.2025. od 10:00 do zatvaranja priredbe, 26.09.2025. do 19:00 časova

Nakon završetka radnog vremena za posetioce, struja na štandovima se isključuje iz bezbednosnih razloga

Za korišćenje bespilotnih vazduhoplova, neophodno je posebno odobrenje Beogradskog sajma

Molimo Vas da se u toku Sajma u pogledu izlaganja i posete striktno pridržavate predviđenih mera bezbednosti koje su propisane Posebnim pravilima o učestvovanju na Međunarodnom sajmu „PARTNER“.

U halama sajma zabranjeno je pušenje

INFORMACIJE I KONTAKTI

Inspektorati izložbenog prostora

HALA 1 I OTVORENI PROSTOR:011 2655-190,
011 2655-191
hala1@sajam.rs
HALA 2:011 2655-240,
011 2655-241
hala2@sajam.rs
HALA 4:011 2655-014,
011 2655-848
hala3@sajam.rs
inspektori@sajam.rs

Projektni biro

Izgradnja i uređenje izložbenog prostora:011 3615-246arh@sajam.rs
Overa projekata štandova:011 2655-151overaprojekta@sajam.rs