Celokupna turistička ponuda Srbije sa akcentom na kulturno-istorijsko nasleđe, aktivni odmor, prirodna bogatstva naše zemlje kao i gastronomsku ponudu, sadržaji su koje će na jubilarnom, 40. Sajmu turizma prezentovati Turistička organizacija Srbije.
Na štandu TOS-a predstaviće se i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije, JP “Skijališta Srbije“, kao i Etnografski muzej u Beogradu.
TOS, između ostalog, predstavlja nove brošure – „Aktivan odmor sa akcentom na ture pešačenja i biciklizma“ i „Rusko nasleđe u Srbiji“. Etnografski muzej prezentovaće „Slavu“ o „Kolo“, o čijem značaju govori podatak da se nalaze na UNESCO listi svetske kulturne baštine.
Tokom predstavljanja turizma Srbije na Sajmu, na štandu TOS-a predviđen je niz prezentacija turističke ponude, prikazivanje tri spota iz kampanje na Travel channel-u, koja je u toku na globalnom nivou, kao i video i digital kampanje koja je emitovana na svetskoj tv mreži BBC pod sloganom „Serbia – The Place To Be“.
TOS će na Beogradskom sajmu predstaviće i animacije, namenjene posetiocima ali i poslovnim partnerima. Interaktivna aplikacija “Vidi Srbiju…na klik do savršenog odmora” posetiocima nudi mogućnost da, pritiskom na „touchscreen“, na karti Srbije vide destinacije za koje su zainteresovani i da se o njima informišu.
Ove godine TOS nudi i mogućnost korišćenja najnovije tehnologije “photo booth” – posetioci će imati priliku da izaberu omiljenu destinaciju, slikaju se i ponesu kući fotografiju.
Za takmičarski nastrojene posetioce biće organizovan kviz znanja “Vidi Srbiju…izaberi svoju omiljenu destinaciju”, na kome će najuspešnijim učesnicima biti dodeljene nagrade.
U okviru Sajma turizma TOS u saradnji sa beogradskim sajmom, tradicionalno, organizuje Sajam suvenira pod nazivom „Vidi Srbiju“. Ovogodišnja manifestacija je 14. po redu, a na 30 izložbenih pultova posetioci će moći da vide suvenire i proizvode iz svih delova Srbije.
Majstori starih i umetničkih zanata predstaviti proizvode rađene tehnikama sačuvanim od zaborava, ali i prilagođenim savremenim potrebama. Publika će moći da kupi ove proizvode, ali i da se upozna sa načinima izrade, a u pojedinim fazama i sama da kreativno učestvuje u izradi i na taj način da lični pečat proizvodu.