Целокупна туристичка понуда Србије са акцентом на културно-историјско наслеђе, активни одмор, природна богатства наше земље као и гастрономску понуду, садржаји су које ће на јубиларном, 40. Сајму туризма презентовати Туристичка организација Србије.

На штанду ТОС-а представиће се и Министарство трговине, туризма и телекомуникација Републике Србије, ЈП “Скијалишта Србије“, као и Етнографски музеј у Београду.

ТОС, између осталог, представља нове брошуре – „Активан одмор са акцентом на туре пешачења и бициклизма“ и „Руско наслеђе у Србији“. Етнографски музеј презентоваће „Славу“ о „Коло“, о чијем значају говори податак да се налазе на УНЕСЦО листи светске културне баштине.

Током представљања туризма Србије на Сајму, на штанду ТОС-а предвиђен је низ презентација туристичке понуде, приказивање три спота из кампање на Травел цханнел-у, која је у току на глобалном нивоу, као и видео и дигитал кампање која је емитована на светској тв мрежи BBC под слоганом „Serbia – Тhe Пlace Тo Бe“.

ТОС ће на Београдском сајму представиће и анимације, намењене посетиоцима али и пословним партнерима. Интерактивна апликација “Види Србију…на клик до савршеног одмора” посетиоцима нуди могућност да, притиском на „touchscreen“, на карти Србије виде дестинације за које су заинтересовани и да се о њима информишу.

Ове године ТОС нуди и могућност коришћења најновије технологије “photo booth” – посетиоци ће имати прилику да изаберу омиљену дестинацију, сликају се и понесу кући фотографију.

За такмичарски настројене посетиоце биће организован квиз знања “Види Србију…изабери своју омиљену дестинацију”, на коме ће најуспешнијим учесницима бити додељене награде.

У оквиру Сајма туризма ТОС у сарадњи са београдским сајмом, традиционално, организује Сајам сувенира под називом „Види Србију“. Овогодишња манифестација је 14. по реду, а на 30 изложбених пултова посетиоци ће моћи да виде сувенире и производе из свих делова Србије.

Мајстори старих и уметничких заната представити производе рађене техникама сачуваним од заборава, али и прилагођеним савременим потребама. Публика ће моћи да купи ове производе, али и да се упозна са начинима израде, а у појединим фазама и сама да креативно учествује у изради и на тај начин да лични печат производу.