U četvrtak, prvog dana decembra, kapije Hale 4 Beogradskog sajma otvorene su za sve posetioce i goste 36. Sajma zimske sportske opreme, turizma i rekreacije Expo-zim. Sve do nedelje, 4. decembra, ljubitelji zimskih sportova, snega, planina i zimskog ambijenta uopšte mogu da se na jednom mestu pripreme za zadovoljstva koja zima nudi i kojima se od zime nadaju.
Već prvi sati rada sajma pokazali su da je najveće interesovanje za nove modele opreme i rekvizita za zimske sportove – skije, cipele, vezove, klizaljke, snoubord, ski-kombinezone, rukavice, kape, naočare i drugo, te za komisionu prodaju, promociju ekstremnih sportova, usluge ski-servisa. Neće izostati ni razmena zimske opreme, na koju su pogotovo navikli roditelji najmlađih zimoljubaca. Sajam su ove godine obogatili i građevinari ponudom apartmana na Kopaoniku i Jahorini.
Za ljubitelje zimskih sportova i života na otvorenom, za mlade i one starije, za porodice i za one koji svake godine ovaj događaj iščekuju sa velikim nestrpljenjem, izlagači su pripremili i sajamske popuste i do 50 odsto, čak i za neke ovogodišnje modele artikala.
Zadovoljštinu će moći da pronađu i profesionalci, jer će u subotu, 3. decembra, od 10 sati biti održan seminar za instruktore skijanja i snouborda.
Expo-zim se tako predstavlja kao najuređeniji snežni izlog posvećen belim planinama i zimskim sportovima, ali i uvoznicima, proizvođačima, turoperatorima, menadžerima zimskih odmarališta, kompanijama i prodavcima sportske opreme i odeće, instruktorima skijanja i snouborda, ljubiteljima penjanja, snežnim parkovima, sportskim udruženjima, sportistima i tehničarima-serviserima, osiguravajućim društvima, „zimskim tehnologijama“ i svetu usluga u ovoj oblasti. Expo-zim je prva prilika i pravi način da se ljubitelji belih planina susretnu sa zimom.
I suorganizator, Asocijacija „Sport za sve“, omogućio je da Expo-zim i u četvrtoj deceniji postojanja očuva privlačnost za one koji traže zimsku kombinaciju aktivnog odmora, koristi i zabave. Uz to je ostao direktno i efikasno promotivno sredstvo za velike brendove u ovom sektoru, spona sa krajnjim kupcima i podrška njihovoj radoznalosti i izborima, značajno sredstvo uticaja na ponašanje pri kupovini i zadržavanje tržišta.
Radno vreme Expozima је od 10 do 20 časova.
Cena ulaznice je 400 dinara, a parkinga u krugu sajma 150 dinara po satu.