Učešćem u tradicionalnoj akciji „Za zeleniji Beograd“, Beogradski sajam daje značajan doprinos negovanju pozitivnog odnosa građana prema zelenilu, očuvanju i zaštiti životne sredine i podizanju opšte kulture u uređenju zelenih površina.

U 21. akciji „Za zeleniji Beograd“, u organizaciji JKP „Zelenilo-Beograd“, Beogradski sajam je ove godine osvojio 1. mesto u kategoriji „Najlepša zelena površina ispred poslovnog objekta“.

Cilj ove akcije je podsticanje građana na razvijanje pozitivnog odnosa prema zelenilu i cveću i motivisanje da kroz prijateljsku konkurenciju doprinesu unapređenju svog neposrednog okruženja.

Beogradski sajam, čije manifestacije tokom godine poseti više stotina hiljada posetilaca, godinama, kontinuirano ulaže sredstva u održavanje i uređenje svojih zelenih površina. Ulaže značajan trud da svake godine dopuni i obnovi deo zelenila novim vrstama uzimajući u obzir izmenjene klimatske uslove u našem gradu.

Obilaskom hala i manifestacija, posetioci Beogradskog sajma tokom cele godine imaju priliku da u svim godišnjim dobima uživaju u jedinstvenom ambijentu tematski uređenih zelenih površina uz savsko priobalje.

U ime Beogradskog sajma nagradu je primio Dejan Milutinović, savetnik za korporativne poslove.