Beogradski sajam osvojio je prvo mesto u kategoriji „Najlepša zelena površina ispred poslovnog objekta“ u okviru tradicionalne gradske akcije „Za zeleniji Beograd“, koja je ove godine održana dvadeset drugi put.

Ovo prestižno priznanje dodeljeno je prostoru koji Beogradski sajam godinama posvećeno održava i unapređuje – zelenoj oazi koja skladno okružuje poslovni kompleks, sa pažljivo odabranim biljnim vrstama koje oplemenjuju ambijent i ističu arhitekturu celine.

Drugo mesto u istoj kategoriji pripalo je Muzeju Nikole Tesle, dok je trećeplasirani Gradski centar za socijalni rad Stari grad.

Beogradski sajam, koji tokom godine ugosti stotine hiljada posetilaca, već decenijama sistematski ulaže u negovanje i unapređivanje svojih zelenih površina. Iz godine u godinu ovde se sa velikom pažnjom obnavlja i dopunjuje biljni fond, birajući vrste koje najbolje odgovaraju sve izraženijim klimatskim promenama u našem gradu. Tako posetioci, prilikom obilaska hala i sajamskih manifestacija, tokom cele godine mogu da uživaju u urednim, tematski osmišljenim i prepoznatljivim zelenim oazama uz savsko priobalje.

Akcija „Za zeleniji Beograd“ ima za cilj da podstakne razvijanje pozitivnog odnosa prema zelenim površinama, cveću i uređenom okruženju, kao i da motiviše institucije, kompanije i građane da u duhu zdrave konkurencije unaprede prostore u kojima žive i rade.

Stručna tročlana komisija ove godine dodelila je ukupno 21 nagradu u sedam kategorija: najlepša zelena površina oko stambene zgrade, najlepši balkon, najlepša zelena površina ispred poslovnog objekta, najlepše školsko dvorište, najlepše uređeno zelenilo oko predškolske ustanove, najlepše uređeno zelenilo ugostiteljskog objekta (letnja bašta) i najlepša okućnica.

Ovakve akcije ne samo da doprinose lepšem i zdravijem urbanom prostoru, već ističu važnost ekološke svesti i brige o životnoj sredini. Beogradski sajam ponosno stoji kao primer dobre prakse i posvećeno gradi svoj prepoznatljiv vizuelni identitet — a zelenila su njegov najlepši deo.