Zajednica profesionalnih izdavača Bosne i Hercegovine predstaviće na 64. međunarodnom sajmu knjiga u Beogradu pedeset novih naslova iz različitih oblasti književnog stvaralaštva. Zajednica okuplja 10 izdavača: Buybook, Connectum, Dobra knjiga, Hrvatski leksikografski institut iz Mostara, Malik, Naklada Mate, Synopsis, University press iz Sarajeva, Vrijeme iz Zenice, te Imprimatur.
Intencija osnivanja Zajednice izdavača u BiH je da se pokažu na mestima gde se izdavači i čitaoci okupljaju i da udruženim snagama predstave regionu bosanskohercegovačku produkciju. Poklonici pisane reči u Srbiji imaju priliku da izaberu između pedesetak novih i više stotina nešto starijih naslova koje će Zajednica izdavača u BiH ponuditi, a među njima su vrhunska dela klasične i savremene bh. književnosti, enciklopedije, priručnici i leksikoni, beletristika, istorijska štiva, te romani poput trilogije Dževada Karahasana “Što pepeo priča”. Posebnu pažnju među srpskom čitalačkom publikom izazvale su, i pre samog Sajma, knjige Latinke Perović u izdanju sarajevskog University Pressa. Pored knjiga, biće održan i niz promotivnih aktivnosti, susreta i razgovora.
Zajednica izdavača nastupala je na sajmovima u BiH i regionu, u Banjaluci, Sarajevu, Podgorici, predstaviće se i na sajmu knjiga u Zagrebu, a razmatra se i nastup na sajmovima knjiga u Ljubljani i Prištini.