Zajednički turistički proizvod Crne Gore i Srbije, pod sloganom “Wild Soul of Europe”, promovisan je na Sajmu turizma i predstavlja najbolji način za povećanje broja stranih turista i prepoznatljivosti regiona.
Pored Srbije i Crne Gore, na Forumu o unapređenju regionalne saradnje u oblasti turizma učestvovali su i predstavnici turističkih organizacija i privrednih komora Makedonije, Hrvatske, i Bosne i Hercegovine.
Ova jedinstvena turistička ponuda, koju su kreirale privredne komore Srbije i Crne Gore, obuhvata sedam različitih programa koji će biti predstavljeni trećim tržištima. Projekat je objedinio 35 privrednih subjekata u Srbiji i oko 15 turističkih atrakcija, kao što su nacionalni parkovi, rezervati, manastiri. Inicijativa je potekla od ambasade Crne Gore u Srbiji, a projekat se realizuje u saradnji sa nacionalnim turističkim organizacijama dve zemlje i resornim ministarstvima.
Pomoćnica ministra za turizam Renata Pindžo ocenila je da je projekat formiranja jedinstvene turističke ponude Srbije i Crne Gore sa konkretnim aranžmanima veoma značajan. Taj proizvod obuhvata različite programe utemeljene na specifičnoj prirodnoj i kulturnoj baštini dve zemlje – od morskog, planinskog i banjskog turizma, preko avanturističkih doživljaja, do gastronomije i uživanja u tradicionalnim jelima.
Sekretar Udruženja za turizam Privredne komore Srbije Milica Čubrilo najavila je kreiranje zajedničke ponude i sa ostalim privrednim komorama u regionu, ističući da je projekat sa Crnom Gorom samo prvi u nizu. Ona je rekla da je veoma značajno što su i kolege iz regiona – Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Makedonije, izrazile spremnost da se uključe u ovaj projekat, koji će naredne nedelje biti predstavljen i na Biznis forumu na Kopaoniku.