Ruski regioni prvi put nastupaju na zajedničkom štandu na 39. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu. Turističke potencijale predstavlja nekoliko oblasti – astrahanska, kaluška, vladimirska, vologodska, moskovska i jaroslavska, kao i Republika Komi.
Pored predstavljanja, cilj učešća na Beogradskom sajmu je i uspostavljanje veza sa profesionalnim turističkim organizacijama, kao i upoznavanje sa novim turističkim proizvodima koji mogu da doprinesu većoj turističkoj poseti Rusiji.
Ambasador Rusije u Srbiji Aleksandar Čepurin ocenio je da je poslednjih godina vidljiv pozitivan trend putovanja Srba u Rusiju i obratno. Broj turista koji iz Rusije dolaze u Srbiju premašio je 50 hiljada, a sličan je i broj srpskih turista koji godišnje otputuju u Rusiju.
Prema njegovim rečima, postoji veliki potencijal u turističkoj saradnji dve zemlje. Sve je više Rusa koji ne žele samo da idu na more, već žele da posećuju gradove, razgledaju manastire, muzeje. Predložio je da Srbija napravi ponudu kulturnog sadržaja – ture kojima bi se obilazile prirodne lepote ali i manastiri, koje bi veličale tradiciju i pravoslavlje, a turistima iz njegove zemlje posebno je interesantan i banjski turizam.
Rusku delegaciju na Sajmu predvodi Olga Jarilova, direktor Odeljenja za turizam i regionalnu politiku Ministarstva kulture Ruske Federacije. Na prezentaciji njihove turističke ponude, pod motom „Dobro došli u Rusiju“, ona je rekla da na štandu Ruske Federacije nema predstavnika Moskve i Sankt Peterburga, jer svi znaju sve o ta dva ruska grada, već da se ovog puta predstavljaju ostali „ruski biseri“. Na Sajmu će posebna pažnja biti posvećena međuregionalnoj saradnji i bratimljenju gradova, jer to doprinosi razvoju turizma i turističkoj razmeni.