Posle uspešnog predstavljanja brošure „52 vikenda u Srbiji“, Turistička organizacija Srbije će bogatu turističku ponudu naše zemlje predstaviti kroz film „52 vikenda u Srbiji“. „Dobrodošli u Srbiju, zemlju koja nudi uzbudljivu prirodu, gradove koji nikad ne spavaju, mir i tišinu pitomih sela, bogato kulturno nasleđe, zabavu koja se pamti, raznovrsnu gastronomiju i gostoljubive domaćine“ – poruka je koju film donosi.
U saradnji sa Regionalnom razvojnom agencijom Zlatibora, TOS će predstaviti mobilnu aplikaciju „Audio vodič kroz Srbiju“. Aplikacija je podeljena po kategorijama, namenjena je prvenstveno tranzitnim turistima i trebalo bi da simulira turističkog vodiča na 150 odabranih tačaka. Aplikacija je dostupna za Android i iOS uređaje na Play i App store-u.
„Virtuelna avantura Srbije – Virtual adventure Serbia“ je VR aplikacija kreirana kao platforma virtuelne realnosti koja promoviše najraznovrsnije aspekte turističke ponude Srbije.
Ovogodišnja novina je i predstavljanje brošure „52 ukusa Srbije“, koja će posetioce Sajma upoznati sa gastronomskom ponudom naše zemlje i gastronomskim manifestacijama koje se održavaju u 27 regiona. Pripremljen je i novi „Katalog seoskih turističkih domaćinstava“ i redizajnirana Turistička karta Srbije.
U cilju promocije i turizma i sportskih aktivnosti, TOS će na Sajmu potpisati protokol o saradnji sa Odbojkaškim savezom Srbije.
Na Sajmu turizma biće dodeljena i glavna nagrada za promotivnu kampanju i konkurs „Srbija – sve što volim“, koja promoviše zimske turističke kapacitete. Ovom kampanjom obuhvaćeni su zimski planinski centri – Kopaonik, Zlatibor, Stara planina, Tara-Mokra gora, Zlatar, Divčibare, Sjenica, kao i banje Srbije – Vrnjačka banja, Sokobanja, Prolom i Lukovska banja, Bukovička banja, Banja Januković, Banja Koviljača, Ribarska banja, Banja Vrdnik.