U saradnji sa Asocijacijom automobilskih novinara Srbije, Apatinska pivara je u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“ za sve posetioce Salona automobila pripremila aktivacije koje treba da doprinesu podizanju svesti vozača i ostalih učesnika u saobraćaju o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.
Tokom vikenda, svi zainteresovani posetioci Sajma imali su priliku da upravljaju automobilom preko daljinskog upravljača – da pređu zadatu stazu noseći specijalne naočare koje simuliraju vožnju pod dejstvom alkohola. Osim toga, posetioci su mogli da nose „pijane“ naočare i da pokušaju da hodaju po pravoj liniji i tako saznaju kako alkohol utiče na moć rasuđivanja, koordinaciju pokreta i motoričke sposobnosti.
Vožnja pod dejstvom alkohola je jedan od vodećih problema bezbednosti saobraćaja, a da je kampanja „Kad pijem, ne vozim“, koju Pivara sprovodi već deset godina zaredom, uspela da utiče na svest javnosti, potvrđuju i rezultati ankete koja je imala za cilj da još jednom ukaže na značaj odgovorne konzumacije i na rizike vožnje pod dejstvom alkohola.
Apatinska pivara kampanju realizuje u saradnji sa Saobraćajnom policijom Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije. U okviru kampanje, Pivara svake godine MUP-u donira alkometre najsavremenije generacije.