Na Beogradskom sajmu u toku su pripreme za najveći turistički događaj u zemlji i regionu jugoistočne Evrope – 42. Međunarodni beogradski sajam turizma i prateće manifestacije: 11. Međunarodni sajam vina BeoWine, 16. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA i 16. Sajam suvenira „Vidi Srbiju“.
Sajam i ove godine, uz visok organizacioni, sadržajni i profesionalni nivo, prateći najnovije trendove u turizmu i pratećim granama, stremi da zadovolji potrebe svih učesnika i privuče još veći broj izlagača, poslovnih posetilaca i najšire publike.
Pod sloganom „Put pod noge“ od 20. do 23. februara 2020. godine u halama Beogradskog sajma predstaviće se najznačajnije turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, vazduhoplovne kompanije, međunarodni tur-operatori, koji će promovisati najnovije trendove u međunarodnoj turističkoj industriji, nove koncepte i mogućnosti za putovanja, kao i perspektive u razvoju turističkog biznisa.
Po ekskluzivnim sajamskim cenama, premijerno će biti predstavljena first minute ponuda i paketi sa mnoštvom pogodnosti. Sajam će predstaviti primamljive mogućnosti za odmor u letnjoj sezoni, ali i zimski odmor i relaksaciju u planinskim ski centrima, banjama i uvek aktuelne spa vikende ili egzotične, daleke destinacije, omladinski turizam, city break ponudu i odlazak na kongresna dešavanja.
Očekuje se veliki broj izlagača, ali i novih destinacija, kao i prethodnih godina. Pored ostalih, premijerni nastup na Sajmu turizma imaće Ukrajina, dok se Ujedinjeni Arapski Emirati i Kuba, posle kratko odsustvovanja, vraćaju na sajam.
Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Egipat, zemlja koja prepoznatljivom ponudom privlači posetioce iz celog sveta. U sajamskom nastupu u hali 1 Beogradskog sajma na 200m2 u fokusu koncepta njihovog nastupa biće nekoliko turističkih aduta: brojne destinacije na Crvenom moru, ronjenje u Šarm El Šeiku, raznolika i ukusna gastronomska ponuda, kao i otvaranje novog muzeja u blizini piramida.
Srbija, zemlja domaćin Sajma turizma, predstaviće ponudu domaćih prirodnih lepota i znamenitosti, uzbudljivih gradova, kapacitete hotela i odmarališta, turističkih centara, kao i raznovrsne sadržaje za odmor, zabavu, zdravstveni oporavak, sport, rekreaciju i avanturu, koje su deo turističkih aduta kojima Srbija pleni na globalnom turističkom tržištu.
Beogradski sajam turizma pokretač je jačanja svih grana turizma i ugostiteljstva u Srbiji i regionu, te će se tradicionalno istovremeno odvijati još tri manifestacije koje rastu svake godine po obimu i broju učesnika: 11. Međunarodni sajam vina BeoWine, 16. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA i 16. Sajam suvenira „Vidi Srbiju“.
B2B poslovni portal i ove godine namenjen je registraciji kako izlagača, tako i poslovnih posetilaca i njihovom međusobnom umrežavanju na sajmu. B2B portal otvoren je i za predstavnike medija (uslov je da imaju PIB i matični broj), koji ovim putem mogu da zakazuju sastanke i intervjue sa učesnicima i gostima sajma.
Izuzetan multimedijalni događaj uz celodnevne prateće programe na atraktivan način promovisaće brojne destinacije, događaje i turističke atrakcije. Već tradicionalno, posetioci sajma uživaće svim čulima u ukusima i mirisima gastronomske ponude, specijalitetima i vinima, kao i suvenirima iz svih krajeva Srbije i sveta.