Beogradski sajam dobitnik je nagrade „Turistički cvet“ za 2018. godinu, najprestižnije nagrade u oblasti turizma, koju Turistička organizacija Srbije tradicionalno dodeljuje fizičkim i pravnim licima u Srbiji za značajna ostvarenja u podizanju kvaliteta turističkih usluga, kao i za doprinos razvoju, unapređenju i promociji turizma na autentičan i kreativan način.
Na svečanosti u zgradi „Jugoslovenske kinoteke“, generalnoj direktorki Beogradskog sajma Danki Selić nagradu je uručila direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović. Uručenju nagrade prisustvovao je i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić.
Nagrada „Turistički cvet“ dodeljuje se u pet kategorija. Za nagrade je nominovano 57 turističkih organizacija, manifestacija, agencija, turističkih i ugostiteljskih objekata, institucija i pojedinaca, a Beogradski sajam je, u svojoj kategoriji, postao laureat u konkurenciji čak 21 organizacije ili pojedinca koji su tokom 2018. godine turističku privredu Republike podigli na viši nivo, obogatili je novim sadržajima i učinili jednim od oslonaca srpske privrede u celini.
Za ovo visoko priznanje Beogradski sajam se preporučio i brojnim konkretnim sajamskim manifestacijama i celokupnim svojim poslovanjem.
Njegov Međunarodni sajam turizma najveća je, najznačajnija, najprestižnija i najuticajnija turistička manifestacija u jugoistočnoj Evropi, koja svakog februara uspešno promoviše najnovije trendove i zbivanja u međunarodnoj turističkoj industriji, nove koncepte i mogućnosti za putovanja i otvara nove perspektive u razvoju turističkog biznisa. Ovaj sajam je najpouzdaniji pokretač turističke privrede i svih drugih grana turizma i ugostiteljstva u Srbiji i regionu.
Nezavisno istraživanje pokazalo je da manifestacije Beogradskog sajma kao celine, ali i arhitektonski i građevinski objekti Sajma koji su i sami, kao spomenici kulture, pod zaštitom Zavoda za zaštitu spomenika Republike Srbije, privlače u Beograd i njegove turističke i hotelske kapacitete više od 70 hiljada gostiju, oko 50 hiljada stranih i oko 20 hiljada domaćih, koji zajedno ostvaruju potrošnju od oko jedne milijarde dinara. Međunarodni sajmovi Beogradskog sajma su privlačni i za sve značajniju kategoriju poslovnih turista, koji doprinose izgradnji imidža i međunarodnoj promociji uopšte. Sajamske manifestacije oplemenjuju turističku ponudu grada i regije i kroz promovisanje konkretnih lokacija kao turističkih destinacija, njihovo pozicioniranje i repozicioniranje, a od posebne važnosti je potencijal da doprinose pozicioniranju Beograda i Srbije na globalnoj mapi atraktivnih turističkih destinacija.