Kampanja koju je ove godine u povodu obeležavanja Svetskog dana sajamske industrije (#GED19) osmislio i vodio tim Beogradskog sajma je, od strane stručnog žirija koji je sastavljen od predstavnika UFI (Unije svetskih sajmova) i stručnog časopisa „Exhibition World“, osvojila nagradu u kategoriji „Najkreativnija kampanja i aktivnost“. U konkurenciji više od 100 prijavljenih projekata iz celog sveta, dodeljeno je pet nagrada u različitim kategorijama.
Povodom obeležavanja Svetskog dana sajamske industrije 2019. godine, Beogradski sajam i Pošta Srbije izdali su ekskluzivnu i ograničenu seriju personalizovane poštanske marke. Ova poštanska marka je, sa razglednicom na kojoj je predstavljena slika „Panorama Beogradskog sajma“, delo akademkog slikara Petra Omčikusa, poslata u ceo svet, svim članovima Unije svetskih sajmova.
Na ovakav originalan i jedinstven način Beogradski sajam je svetu predstavio ne samo sebe i svoju tradiciju i kulturu, već i Beograd i Srbiju. Takođe smo ovim putem ukazali na veliki ekonomski značaj sajmova i izložbi.
Ovaj uspeh ne bi bio moguć bez predstavnika medija koji su i ove godine ispratili sve naše aktivnosti u povodu obeležavanja ovog dana i time doprineli promociji sajamskog poslovanja.