Као регионални лидер у сајамској делатности и један од најугледнијих чланова бројне и изузетно моћне заједнице великих светских сајмова, Београдски сајам је од својих почетака 1937. године био и остао ослонац за повезивање светске привреде са домаћом и промоцију домаће широм светских меридијана.
Са близу 50 сајамских приредби годишње, од којих су неке, попут сајмова књига, аутомобила, намештаја, грађевинарства, технике, туризма и других, достигле и несумњиве светске висине, ова компанија је узоран покретач не само привредних него и културних и образовних токова у Србији и овом делу Европе.
У еру коју је обележио „ковид-19“ Београдски сајам је ушао са готово 65 милиона угошћених посетилаца и са више од 3.200 организованих сајамских манифестација, на којима се представило око 500 хиљада излагача из 180 држава, а за изузетне успехе у раду Београдски сајам је награђиван бројним међународним и домаћим признањима највишег ранга.