После успешног представљања брошуре „52 викенда у Србији“, Туристичка организација Србије ће богату туристичку понуду наше земље представити кроз филм „52 викенда у Србији“. „Добродошли у Србију, земљу која нуди узбудљиву природу, градове који никад не спавају, мир и тишину питомих села, богато културно наслеђе, забаву која се памти, разноврсну гастрономију и гостољубиве домаћине“ – порука је коју филм доноси.
У сарадњи са Регионалном развојном агенцијом Златибора, ТОС ће представити мобилну апликацију „Аудио водич кроз Србију“. Апликација је подељена по категоријама, намењена је првенствено транзитним туристима и требало би да симулира туристичког водича на 150 одабраних тачака. Апликација је доступна за Андроид и iOS уређаје на Play и App store-у.
„Виртуелна авантура Србије – Виртуал адвентуре Сербиа“ је ВР апликација креирана као платформа виртуелне реалности која промовише најразноврсније аспекте туристичке понуде Србије.
Овогодишња новина је и представљање брошуре „52 укуса Србије“, која ће посетиоце Сајма упознати са гастрономском понудом наше земље и гастрономским манифестацијама које се одржавају у 27 региона. Припремљен је и нови „Каталог сеоских туристичких домаћинстава“ и редизајнирана Туристичка карта Србије.
У циљу промоције и туризма и спортских активности, ТОС ће на Сајму потписати протокол о сарадњи са Одбојкашким савезом Србије.
На Сајму туризма биће додељена и главна награда за промотивну кампању и конкурс „Србија – све што волим“, која промовише зимске туристичке капацитете. Овом кампањом обухваћени су зимски планински центри – Копаоник, Златибор, Стара планина, Тара-Мокра гора, Златар, Дивчибаре, Сјеница, као и бање Србије – Врњачка бања, Сокобања, Пролом и Луковска бања, Буковичка бања, Бања Јануковић, Бања Ковиљача, Рибарска бања, Бања Врдник.