До почетка септембра, месеца у коме почиње јесења сајамска сезона, дели нас само неколико дана. На Београдском сајму све је спремно за излагаче из земље и света, нове пословне сусрете и бројне посетиоце који знају да је Сајам већ 80 година „бизнис место“. И у наредној сезони потврдиће свој слоган – „Место које је видео цео свет“, јер ће бројне манифестације бити богатије и садржајније, самим тим и привлачније за посетиоце. На Београдски сајам похрлиће излагачи, пословни посетиоци али и широка публика, јер је одавно јасно да је он место за промоције и представљања, склапање озбиљних послова, купопродају, размену искустава међу припадницима исте привредне гране, али и место за директан сусрет са потрошачима.
У септембру ће се на Београдском сајму одржати три манифестације. Од 13. до 15. септембра одржава се „COOL&FRUVEG EXPO BALKAN„, међународна специјализована манифестација расхладне опреме, климатизације, вентилације и опреме за грејање и прераду воћа и поврћа.
Пошто је од 27. до 30. септембра на реду 39. ГРАФИМА, не треба посебно представљати овај Међународни сајам графичке папирне и креативне индустрије. У оквиру манифестације већ деценијама се промовишу достигнућа у овим експанзивним привредним гранама, презентују се новитети машинске индустрије, софистициране напредне технологије, наменске ИТ, дизајнерски хардвер и софтвер, креативно-уметнички жанрови.
ГРАФИМУ већ две и по деценије „у стопу“ прати и „BIRO-EXPO“, Међународни сајам информатичко-биротехничке опреме. На овој сродној манифестацији излагачи представљају биро опрему, машине и прибор за канцеларијско пословање, канцеларијски намештај и материјал, пословну галантерију и поклоне, декоративни и фото програм.
Уз добродошлицу на манифестације које чине септембарски програм, подсећамо да се у наставку сезоне сајамска индустрија, већ уобичајено, захуктава – очекују вас бројне традиционалне манифестације и дешавања из различитих области.