После „подвлачења црте“ испод управо завршених манифестација – 55. Међународног сајма намештаја, опреме и унутрашње декорације и 55. Међународног сајма машина, алата и репроматеријала из области дрвне индустрије – Београдски сајам и те како може да буде задовољан.
На овом највећем догађају дрвне и индустрије намештаја у овом делу Европе, на више од 60 хиљада квадрата, у десет хала – три више у односу на претходну манифестацију, своје производе и услуге представило је више од 520 излагача из 45 земаља.
Београдски сајам угостио је знатно већи број иностраних пословних посетилаца, а прецизан број свих оних који су погледали овогодишњу понуду и поставку је – 58.311. Излагачи су, кроз дефинисане тематске и програмске целине, представили најсавременија решења у производњи намештаја, понудили своје услуге и успоставили контакте са колегама и потрошачима из целог света.
Манифестације су и ове године биле усредсређене на дизајн, иновације, квалитетан и функционалан намештај, а обележиле су их и најсавременије машине и алати који се користе у производњи намештаја.
Сајам је окупио реномиране компаније из Италије, Швајцарске, Француске, Шпаније.., и уз премијерно учешће значајних светских компанија и брендова – „Vitra”, „Elica”, „Mattiazzi”, „LaCividina”, „Forestier”, „Petite Friture”, „Mobles 114” и „Emko”, постигнут је искорак у квалитету а потврђена је и репутација неприкосновеног регионалног центра.
Представљањем домаће дрвне индустрије као стратешке привредне гране, српске компаније показале су спремност да равноправно конкуришу на светском тржишту и учествују у међународним привредним токовима.
Прошле године премијерно представљена дизајнерска целина „Design Talks”, успешно је поновљена и ове године – са дизајнерима и архитектама разговарале су колеге, посетиоци и потрошачи, а они су пренели своје виђење правца у коме се креће индустрија намештаја.
Млади дизајнери, још недовољно афирмисани, такође су добили прилику да се представе јавности, јер су на Изложби младих дизајнера промовисани нови аутори и свежа решења.
Престижну награду „Златни кључ“ интернационални жири и на 55. Смотри намештаја и дрвне индустрије доделио је најиновативнијим и најуспешнијим излагачима у неколико категорија. Овогодишња новина је „Сајамски кључ“, награда коју је Београдски сајам установио за излагаче који су на посебан начин истакли свој производни програм и посебно осмислили свој наступ.
Посебна медијска пажња
Ову атрактивну манифестацију, која је и пословна и намењена широкој публици, пратио је велики број медија, који су из дана у дан својим читаоцима и гледаоцима преносили дешавања и новине са овогодишњег Сајма намештаја. За бројне текстове и информације захваљујемо се колегама из специјализованих и свих осталих медија, а посебну захвалност дугујемо медијским партнерима манифестације: WoodBusinessPortal.com, Archiproducts, Before After, Designed, Tjedan dizajna Zagreb, BravaCasa, Kuća stil, Ego magazine, Podovi и Gradnja.rs.