Настављајући дугогодишњу традицију окупљања и промовисања туристичке привреде, респектабилна сајамска манифестација 44. Међународни сајам туризма, одржана од 23. до 26. фебруара ове године, оправдала је епитет највећег туристичког догађаја у региону и показала зашто је Београдски сајам лидер у домену свог пословања, значајна сајамска институција, а Београд и Србија достојан потенцијални домаћин светске специјализоване изложбе EXPO 2027.
Директорка Београдског сајма Данка Селић саопштила је да ове године Сајам туризма и Сајам ХОРЕКА-ОПРЕМА обишло око 40 хиљада актера, излагача, представника НР Кине – земље партнера сајма, гостију и посетилаца 44. Међународног сајма туризма и 18. Међународног сајма хотелско-угоститељске опреме ХОРЕКА-ОПРЕМА који је одржан у истом термину. Број реализованих Б2Б састанака и број buyera, оцењени су као најуспешнији последњих десетак година. Манифестацију је пратило око 1.000 акредитованих новинара из двадесетак земаља.
Бројни излагачи, професионални купци, посетиоци и медији изразили су задовољство овогодишњом манифестацијом која је направила значајан искорак у односу на претходну.
На 44. Сајму туризма били су излагачи и посетиоци из преко 30 земаља и преко 40 тур-оператора из земље и иностранства. Први пут на Сајму туризма своје туристичке атракције, природне лепоте и особености представиле су афричке земље: Алжир, Бурунди, Камерун, Обала Слоноваче, Габон, Екваторијална Гвинеја и Намибија.
Земља партнер 44. Међународног сајма туризма била је Народна Република Кина, са којом ће Србија наставити да унапређује изванредне партнерске односе у привреди, култури и другим областима.
Б2Б пословни програм, реализован у сарадњи са Привредном комором Србије и Европском мрежом предузетништва, и ове године спроведен је уз активно учешће великог броја професионалних туристичких представника из земаља учесница, као и домаћих туристичких савеза, организација и агенција које су показале интересовање да током сајма развију своје пословање и размене искуства.
Током Сајма туризма организовано је више од 500 B2Bсастанака одржаних у посебно предвиђаним просторима B2B Meeting Point и Business Lounge у хали 1 Београдског сајма.
У пословно-комерцијалној димензији сајма допринос је дало учешће око 80 професионалних купаца (buyera) и међународних и домаћих медијских партнера.