Десет година успешне реализације пројекта Европска мрежа предузетништва (ЕЕН), кључног инструмента стратегије ЕУ за подизање конкурентности малих и средњих предузећа у Европи, обележено је доделом признања компанијама које су на најбољи начин искористиле услуге мреже и потписале пословне уговоре са фирмама из иностранства.
Том приликом, Београдски сајам се нашао међу компанијама којима је одато посебно признање за учествовање у спровођењу пројекта ЕЕН у Србији.
ЕЕН мрежа, који финансира ЕУ од 2008. године, активна је у преко 60 земаља широм света, окупља 3000 експерата који долазе из више од 600 организација и представља један од најзначајнијих и најодрживијих пројеката ЕУ. Циљ ЕЕН је да кроз бесплатне услуге малим и средњим предузећима помогне да што лакше и брже пронађу ино-партнере за своје међународне подухвате. На располагању су им могућности повезивања са дистрибутерима, добављачима, партнерима у производњи, иновацијама, размени технологија, франшизингу, као и учешће на међународним пословним сусретима, у пословним мисијама, подршка за развој иновативних идеја, информисање о доступним програмима ЕУ, едукација о секторским политикама и законодавству ЕУ.
Србија је у ЕЕН укључена од самог почетка, а услуге ове мреже користило је скоро 17.000 српских и малих и средњих предузећа.