Београдски сајам започиње нову пословну годину традиционално највећом и најзначајнијом туристичком манифестацијом у земљи и југоисточној Европи – 41. Међународним београдским сајмом туризма и још три сродне манифестације које употпуњују туристичку привреду.
Под слоганом „Лето је ближе него што мислите“ од 21. до 24. фебруара 2019. године уз учешће најзначајнијих туристичких агенција, савеза и организација, хотела, туристичких центара, ваздухопловних компанија, међународних тур-оператора, промовисаће се најновији трендови и збивања у међународној туристичкој индустрији, нови концепти и могућности за путовања и нове перспективе у развоју туристичког бизниса.
Земља партнер овогодишњег Сајма туризма је Бугарска, земља чији је туризам у процвату, а град Пловдив једна од престоница културе у 2019. години. Србија и Бугарска овим партнерством настављају да унапређују иначе блиску туристичку сарадњу.
Овај велики догађај покретач је јачања свих грана туризма и угоститељства у Србији и региону, јер се уз Сајам туризма истовремено одвијају још три манифестације које расту сваке године по обиму и броју учесника: 10. Међународни сајам вина, 15. Међународни сајам хотелско-угоститељске опреме ХОРЕКА-ОПРЕМА и 15. Сајам сувенира “Посетите Србију“.
Сајам вина BeoWine отвара винску сезону и за 10 година постојања изградио је углед и незаменљиву позицију у Србији и у региону као место за пласирање познатих и нових винских укуса. Најугледнији домаћи и регионални произвођачи вина, вински подруми, куће вина и компаније које дистрибуирају „пиће богова“ на BeoWine-у у халама 3 и 3А, поред својих врхунских вина, представиће могућности винског туризма, смештај и гастрономске специјалитете, као и комплетну, најсавременију опрему за винарство и виноградарство.
ХОРЕКА–ОПРЕМА у халама 2Б и 2Ц Београдског сајма окупиће најзначајније компаније које се баве производњом и дистрибуцијом најсавременијих производа и асортимана за опремање угоститељских објеката, ресторана и хотела, као и услужним делатностима, новим трендовима пословања, снабдевања и функционисања угоститељских објеката. У излагачком делу програма посетиоци ће моћи да виде опрему за кухиње, ресторане, барове, хотеле, сигурносне и резервационе системе, постељину, опрему за чишћење, пекарски и посластичарски програм, опрему за банкете, стручну литературу и публикације.
Четири сајамске манифестације у четири сајамска дана, јединствена су прилика за сусрете пословних људи у туристичком и хотелском бизнису. Ове године новина на Сајму туризма је увођење пословног B2B портала намењеног регистрацији излагача и пословних посетилаца и њиховом међусобном умрежавању.
Презентације на штандовима, демонстрације угоститељских вештина на најмодернијој опреми, као и дегустације производа, чине овај догађај примамљивим за све учеснике.
Ексклузивне сајамске погодности, одабир дестинација за путовање и одмор, али и дегустација најбољих вина, ракије, пића и специјалитета овог поднебља, очекивано ће и ове године привући велики број заинтересованих посетилаца.
Све вести и детаље о манифестацији и дешавањима потражите на сајту www.beogradskisajamturizma.rs