Кампања коју је ове године у поводу обележавања Светског дана сајамске индустрије (#GED19) осмислио и водио тим Београдског сајма је, од стране стручног жирија који је састављен од представника UFI (Уније светских сајмова) и стручног часописа „Exhibition World“, освојила награду у категорији „Најкреативнија кампања и активност“. У конкуренцији више од 100 пријављених пројеката из целог света, додељено је пет награда у различитим категоријама.
Поводом обележавања Светског дана сајамске индустрије 2019. године, Београдски сајам и Пошта Србије издали су ексклузивну и ограничену серију персонализоване поштанске марке. Ова поштанска марка је, са разгледницом на којој је представљена слика „Панорама Београдског сајма“, дело академког сликара Петра Омчикуса, послата у цео свет, свим члановима Уније светских сајмова.
На овакав оригиналан и јединствен начин Београдски сајам је свету представио не само себе и своју традицију и културу, већ и Београд и Србију. Такође смо овим путем указали на велики економски значај сајмова и изложби.
Овај успех не би био могућ без представника медија који су и ове године испратили све наше активности у поводу обележавања овог дана и тиме допринели промоцији сајамског пословања.