Међународни сајам туризма, који се одржава од 23. до 26. фебруара, заштитни је знак Београдском сајма и једна је од манифестација која ће „отворити“ овогодишњу сајамску сезону. У истом термину одржавају се још три сродне манифестације – 13. Међународни сајам хотелско-угоститељске опреме ХОРЕКА, 8. Међународни сајам вина BEOWINE и 13. Сајам сувенира „Посетите Србију“, најављено је на конференцији за новинаре коју је Београдски сајам организовао са својим пословним партнерима.

Под слоганом „Уживајте на време!“, у шест изложбених хала представиће се више од 1.100 излагача из 56 земаља – Грчке, Египта, Македоније, Црне Горе, Хрватске, Турске, Словеније, Бугарске, али и Индије, Мађарске, Туниса, Немачке… Први пут своје туристичке потенцијале представиће Национална туристичка агенција Кине, са седиштем у Будимпешти, а посетиоци ће имати прилику да упознају и регионе Руске Федерације. Овогодишњи учесници су најзначајније туристичке агенције, савези и организације, хотели, туристички центри, ваздухопловне компаније, међународни тур оператори.

Земља партнер 39. Сајма туризма је Црна Гора, дестинација која захваљујући географском положају и раскошној природи нуди разноврсне могућности за одмор и уживање. Налази се на самом југу Јадранског мора, а красе је питоме плаже, горска језера, брзе реке које усецају величанствене кањоне и горостасне планине. Туризам представља најважнију привредну делатност, а због природних потенцијала Црна Гора проглашена је еколошком државом препознатљивом под слоганом „Wild Beauty“.

Ексклузивне сајамске цене и попусти од 5 до 50 одсто одавно су постали традиција београдског Сајма туризма. Излагачи су припремили најразличитије аранжмане – од оних прикладних за породична путовања, путовања за младе, одлазака на далеке дестинације, преко „first minute“ понуда за летњи одмор, а ту су и даље и аранжмани за текућу зимску сезону, одмори и опоравак у бањама и на планинама, увек актуелни спа викенди, егзотичне дестинације, city break понуде и конгресна дешавања.

Поред излагачког дела, кроз богат пратећи програм учесници Сајма промовисаће бројне фестивале, манифестације и важне догађаје, као и најзначајније потенцијале и планове својих активности – презентације, промоције, конференције, дегустације. Захваљујући космополитском духу, Сајам туризма подједнако је привлачан и за пословне посетиоце и за најширу публику.

СЕРВИСНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ

Сајам се за посетиоце сваког дана отвара у 10 часова, једино се разликује крај радног времена – на дан отварања Сајам ће радити до 18 часова, другог и трећег дана сат дуже – до 19 часова, а на дан завршетка манифестације хале ће бити отворене до 17 часова.

Цена појединачних улазница је 300 динара, а за групне посете улазнице коштају 200 динара. Паркинг се плаћа 200 динара на сат.