Београдски сајам освојио је прво место у категорији „Најлепша зелена површина испред пословног објекта“ у оквиру традиционалне градске акције „За зеленији Београд“, која је ове године одржана двадесет други пут.
Ово престижно признање додељено је простору који Београдски сајам годинама посвећено одржава и унапређује – зеленој оази која складно окружује пословни комплекс, са пажљиво одабраним биљним врстама које оплемењују амбијент и истичу архитектуру целине.
Друго место у истој категорији припало је Музеју Николе Тесле, док је трећепласирани Градски центар за социјални рад Стари град.
Београдски сајам, који током године угости стотине хиљада посетилаца, већ деценијама систематски улаже у неговање и унапређивање својих зелених површина. Из године у годину овде се са великом пажњом обнавља и допуњује биљни фонд, бирајући врсте које најбоље одговарају све израженијим климатским променама у нашем граду.
Тако посетиоци, приликом обиласка хала и сајамских манифестација, током целе године могу да уживају у уредним, тематски осмишљеним и препознатљивим зеленим оазама уз савско приобаље.
Акција „За зеленији Београд“ има за циљ да подстакне развијање позитивног односа према зеленим површинама, цвећу и уређеном окружењу, као и да мотивише институције, компаније и грађане да у духу здраве конкуренције унапреде просторе у којима живе и раде.
Стручна трочлана комисија ове године доделила је укупно 21 награду у седам категорија:
најлепша зелена површина око стамбене зграде, најлепши балкон, најлепша зелена површина испред пословног објекта, најлепше школско двориште, најлепше уређено зеленило око предшколске установе, најлепше уређено зеленило угоститељског објекта (летња башта) и најлепша окућница.
Овакве акције не само да доприносе лепшем и здравијем урбаном простору, већ истичу важност еколошке свести и бриге о животној средини. Београдски сајам поносно стоји као пример добре праксе и посвећено гради свој препознатљив визуелни идентитет — а зеленила су његов најлепши део.



