Недељу дана пред почетак највеће туристичке смотре у земљи и региону, 43. Међународног београдског сајма туризма, на Београдском сајму одржана је конференција за медије на којој су најављени учесници и програм манифестације.

Сајам са дугом традицијом, један од кључних покретача привреде Србије у целини, симбол туристичког представљања за читаву браншу и омиљена манифестација посетилаца Београдског сајма, ове године ишчекиван је са посебним нестрпљењем.

Под слоганом „Између планина и мора“ од 24. до 27. марта предстоји нам 43. Међународни сајам туризма који ће свеобухватном понудом задовољити жеље и навике љубитеља путовања.

По ексклузивним сајамским ценама, пред посетиоцима ће бити first minute понуде и пакети са мноштвом погодности за путовања према сопственим афинитетима: породична путовања, далеке и егзотичне дестинације, путовања за младе, city break, одмор и опоравак у бањама, спа викенди на планинама, еко и активни туризам, конгресна дешавања…

На сајму се представљају: Грчка, Турска, Црна Гора, Тунис, Египат, Босна и Херцеговина, Бугарска, Северна Македонија, Румунија, Мађарска, Словачка, Малдиви, а појединачно наступају излагачи из Албаније, Хрватске и Словеније.

По први пут ове године посетиоцима ће ексклузивно бити представљене две нове, и у светским оквирима, врхунске дестинације: егзотична Малезија и Демократска Република Сао Томе и Принципе, коју чине два острва у Гвинејском заливу у централној Африци.

Преко 40 домаћих и страних тур-оператора и агенција учествује на Сајму туризма:

Контики, Big Blue, Wayout, Astra Travel, Одеон, Алегра Крстарења, Белви, Понте, Робинсон, Plana Tours, Mediteraneo Holidays, Гранд, Еуротурс, Фибула, Супернова Травел, Нитравел, Сабра и др.

Помоћница министра за трговину, туризам и телекомуникације Јелена Миленковић Орлић истакла је да је за министарство ово добра прилика за развој сарадње са другим земљама и најавила да ће на Сајам туризма доћи и седам министара туризма из региона и света.

Покрајински секретар за привреду и туризам Војводине Ненад Иванишевић је најавио две важна садржаја којима ће се представити Војводина. Један је верски туризам и организује се први пут, а други Тур де Фрушка, који подразумева обилазак Фрушке Горе бициклом.

Према речима директорке Туристичке организације Србије Марије Лабовић, ова организација ће на Сајму туризма наступити под слоганом „Србија. Доживи“, који представља и нови бренд Србије као туристичке дестинације.

Град Београд ће, како је најавио директор Туристичке организације Београда Миодраг Поповић, организовати представљање београдских општина, а они који дођу на сајам имаће прилику да премијерно погледају серију нових, кратких туристичких филмова о најзначајнијим туристичким атракцијама главног града.

Сајам и ове године остаје у знаку концепта Србија ствара, националне платформе која креира бренд модерне Србије, ослањајући се првенствено на међународно препознате, талентоване и изузетне појединце, који инспиришу својим достигнућима, иновацијама и креативним идејама.

Београдски сајам је и на овогодишњој манифестацији наставио са програмом организованог довођења купаца. У сарадњи са пословним партнерима Сајма туризма, Привредном комором Србије и Европском мрез̌ом предузетнис̌тва, одвијаће се B2B програм и омогућити велики број пословних састанака у специјалном простору „B2B Meetings“ (хала 1), захваљујући B2B пословном порталу намењеном регистрацији како излагача, тако и пословних посетилаца.

Истовремено ће, поред Сајма туризма, традиционално бити одржане још две сродне манифестације које расту сваке године по обиму и броју учесника: 17. Међународни сајам хотелско-угоститељске опреме ХОРЕКА-ОПРЕМА (24 – 27.март) и 12. Међународни сајам вина BEOWINE (25 – 26. март).

У оквиру програма 17. Међународног сајма хотелско-угоститељске опреме ХОРЕКА-ОПРЕМА, нове трендове у хотелској индустрији и угоститељству у халама 2А и 2Ц Београдског сајма приказаће најзначајније компаније које се баве производњом и дистрибуцијом најсавременијих производа и асортимана за опремање угоститељских објеката, ресторана и хотела, као и услужним делатностима, новим трендовима пословања, снабдевања и функционисања угоститељских објеката.

Дводневна винска смотра, 12. Међународни сајам вина BeoWine, одржаће се у хали 3 Београдског сајма, у петак и суботу, 25. и 26. марта 2022. године. Поред Србије, на Сајму вина ове године учествују произвођачи вина и опреме из Италије, Словеније, Хрватске, Република Српске, Црне Горе, Босне и Херцеговине, КиМ. Кроз представљање и оцену актуелне излагачке понуде, едукацију о новим трендовима у регионалном и глобалном винарству, дегустацију актуелне бербе великог броја произвођача, посетиоци ће добити прилику да уживају у синергији коју BeoWine годинама успоставља.

Најуспешнија по свим критеријумима – квалитету, садржају, привлачности за учеснике и посетиоце, манифестација ће после године паузе на задовољство свих учесника спојити туризам, бизнис и задовољство и појачати позитивну климу у домену жеље за путовањима.

Кроз понуду омиљених, али и премијерних дестинација, сајам ће бити усмерен ка опоравку и обновитуристичког амбијента, као и промоцију трендова и иновација које ће обликовати будућност туристичке индустрије.

Уз стандардно висок професионални ниво у организацији и пословању, задовољавајући потребе свих учесника и излагача, сајам је спреман да привуче и дочека своје верне посетиоце и понуди незабораван сајамски туристички доживљај.

Добро дошли на Сајам туризма!

Радно време Сајма туризма и Сајма Хореца-опрема:
ЧЕТ – СУБ, 24 – 26. март: 10:00 – 19:00
НЕД, 27. март 10:00 – 18:00

Радно време Сајма вина:
ПЕТ – СУБ, 25 – 26. март: 10:00 – 19:00

Улазнице: Цена појединачне улазнице је 400 РСД, групна улазница 300 РСД, групна улазница за ђаке и студенте 300 РСД.
Породична улазница: 800,00 РСД
Пословна улазница са пакетом погодности: 2.000 РСД
У суботу и недељу, 26. и 27. марта, за ученике средњих стручних школа туристичко-угоститељског смера, улаз на сајам је бесплатан, уз оверен списак ученика од стране школе.

Паркинг: 150 РСД по сату

Медијски партнери манифестације: Rusian Travel Digest, Travel Daily News, Place2Go, Caffe Montenegro, Tourism-InSider, Turizmcinin gazetesi, TU Magazin, Kongresni turizam, Turistički svet, Srbija koju volim, Stylers, Adria Media Group, Color Press Group, Furaj.ba, Turistička prizma, TripinSrbija, Lutajući putnik, Events in Serbia, SAT Media Group, Turizam TV.

Хотел партнери: Hotel Mona Plaza, Hotel Nobel