Медиа Маркет, бизнис сајам информисања, комуникација и маркетинга, који је почео у среду 24. октобра, већ првог дана ће посетиоцима понудити неколико изванредних, медијски атрактивних хепенинга на штандовима излагача, учесника сајма, али и три „глобална“ сајамска панела.
Први, под називом „Отишло у ветар – изазов радија у свету конвергираних медија“ организује Радио Београд 2 поводом 60 година постојања, и то као прву у низу панел-дискусија тематски посвећених медијима и култури. Панел се одржава од 12 до 13 часова, у хали 3 Београдског сајма. Учествују др Далибор Петровић, социолог, професор на Саобраћајном и Филозофском факултету у Београду, др Анка Михајлов Прокоповић, доцент на Департману за комуникологију и новинарство Филозофског факултета у Нишу, Милан Мишић, новинар, Зоран Модли, радио-водитељ.
Од 15 часова на програму је панел „Како нас ‘лече’ спин доктори“, посвећен спин докторима код нас и у свету и начинима како делују, али и питањима шта су то спин патроле и спин собе, зашто конзумент информација пристаје да буде жртва манипулација, каква је улога медија у томе и сл. Планирано је да на ову тему говоре доцент др Маја Вукадиновић, мр Миленко Ђурић, Миливоје Михајловић (први магистар из области односа са јавношћу у Србији и аутор прве домаће књиге о односима с јавношћу), те Владимир Краков, помоћник генералног директора РТС, претходно директор Радио Београда и шеф канцеларије Владе Србије за сарадњу са медијима, али и маркетиншки стручњак и преводилац књига Едварда Бернејса, „оца спиновања“.
У 17 часова почиње панел „Да ли смо нормални“, у организацији онлајн часописа BGonline. О актуелним медијским садржајима, стилу живота савременог човека и његовим изборима говориће Мирјана Бобић Мојсиловић и психотерапеут Зоран Миливојевић. Присутни ће имати прилику да сазнају како могу да сачувају себе од лоших вести и осмисле живот који ће водити по својој мери и далеко од утицаја других људи.