Учешћем у традиционалној акцији „За зеленији Београд“, Београдски сајам даје значајан допринос неговању позитивног односа грађана према зеленилу, очувању и заштити животне средине и подизању опште културе у уређењу зелених површина.

У 21. акцији „За зеленији Београд“, у организацији ЈКП „Зеленило-Београд“, Београдски сајам је ове године освојио 1. место у категорији „Најлепша зелена површина испред пословног објекта“.

Циљ ове акције је подстицање грађана на развијање позитивног односа према зеленилу и цвећу и мотивисање да кроз пријатељску конкуренцију допринесу унапређењу свог непосредног окружења.

Београдски сајам, чије манифестације током године посети више стотина хиљада посетилаца, годинама, континуирано улаже средства у одржавање и уређење својих зелених површина. Улаже значајан труд да сваке године допуни и обнови део зеленила новим врстама узимајући у обзир измењене климатске услове у нашем граду.

Обиласком хала и манифестација, посетиоци Београдског сајма током целе године имају прилику да у свим годишњим добима уживају у јединственом амбијенту тематски уређених зелених површина уз савско приобаље.

У име Београдског сајма награду за најлепше уређену зелену површину је примио Дејан Милутиновић, саветник за корпоративне послове.