Према резултатима традиционалног истраживања које је у децембру прошле и јануару ове године спровела ПР агенција „Прагма“ о квалитету односа са медијима и новинарима од стране организација и јавних личности у Србији, компанија Београдски сајам, другу годину узастопно, једна је од најупечатљивијих у категорији градских институција и предузећа, и репрезент квалитетне комуникације и односа са медијима.
Истраживање „Новинар – Ваш пријатељ“ одраз је ставова 300 новинара српских медија, а у истој категорији уз Београдски сајам, истакли су се ЈКП „Зеленило Београд“ и Туристичка организација Београда.
Ово је само део резултата истраживања „Новинар – Ваш пријатељ“ које осамнаести пут спроводи ПР агенција „Прагма“, анализирајући квалитет односа са медијима организација и јавних личности у више категорија и бирајући организације које имају најбоље канале и средства комуникације са новинарима.