У среду, 9. септембра 2020. године, Београдски сајам је извео целоноћни симболични перформанс под називом „Црвени аларм за сајамску индустрију“. Акција је организована као део светске кампање #RedAlertRestart, покренуте са намером да се на глобалном плану јавности укаже на проблем немогућности рада индустрије догађаја, а у конкретном случају српске сајамске индустрије.

Перформанс је изведен тако што је највећа и светски позната Хала 1 Београдског сајма и споља и изнутра рефлекторима била обојена у црвено. Према замисли аутора перформанса, ефекат овог подухвата био је најочигледнији и најупечатљивији из перспективе фреквентног Булевара војводе Мишића, одакле је све време стизала звучна подршка у име солидарности и разумевања за ситуацију у којој се Београдски сајам тренутно налази.

Црвени аларм за сајамску индустрију

Акција Београдског сајма реализована је са циљем да укаже да правила која тренутно, у актуелној епидемиолошкој ситуацији важе за утакмице, концерте и остале масовне догађаје није примењива за сајмове и изложбе. Београдски сајам предлаже да се за сајамске догађаје и манифестације примене правила која важе за комерцијалне и трговачке делатности. Тако би се, у контролисаним условима уз примену прописаних мера и препорука у вези са проблемом коронавируса, омогућио старт  сајамске индустрије, а последично и читавог низа промотивно-привредних делатности које су у директној или индиректној  вези са сајамском.

На Београдском сајму очекују да ће оваква симболична визуелна порука од стране надлежних бити дочекана и схваћена позитивно и да ће ова угледна компанија у најскоријој будућности добити одобрење да на општу корист настави с радом.