Београдски сајам – Покретач привредних дешавања
Традиција дужа од осам деценија, дух модерног времена и опредељење да увек буде у жижи привредних дешавања, учинили су Београдски сајам највећом и најуспешнијом сајамском институцијом у Србији и југоисточној Европи. Посредством својих манифестација Београдски сајам је у Београд и Србију „довео“ небројено много светских произвођача из различитих области и привредних грана, представио низ најактуелнијих технологија и производа врхунског квалитета, а нису реткост ни светске премијере.
Врхунски начин организовања приредби и ниво услуга које пружа омогућили су бројним манифестацијама да буду примљене у различите угледне светске организације и асоцијације. Знак Међународне уније сајмова – UFI, носи шест великих манифестација – сајмови грађевинарства, технике, намештаја, књига, туризма и енергетике. Сајам аутомобила члан је Међународне организације произвођача аутомобила – OICA.
Београдски сајам је члан Централноевропске асоцијације сајмова (CEFA).
Не треба заборавити ни да је Београдски сајам последњих година модернизовао већину хала, а да је и читав отворени простор потпуно преуређен и претворен у савремено и пријатно „место сусретања“, што је и мото ове куће. Веома важна „инвестиција“ Београдског сајма је стварање и неговање партнерских односа са излагачима и посетиоцима. Ово је трајна орјентација, јер је став читавог колектива да успешан бизнис чине и стварају људи, што значи да су у основи сваког доброг посла сарадња и поверење.