Почела је промоција књиге јединственог садржаја „Сведочанства о једном времену – о свету маркетинга некада и сада“. Да, да, добро сте прочитали – почела је промоција, јер се ради о делу које, како је то већ уобичајено, не промовишу аутори уз помоћ неколико изабраних стручњака. „Свет маркетинга“, издавач часописа ТАБУ, определио се за другачији приступ – представљање књиге на „пет панела у низу“, који ће се одржати до краја године. У име издавача, промоцију – тачније уводни панел, вешто и интригантно водио је Жозеф Лончар, маркетиншки стручњак.

Први панел одржан је 24. јула 2018. године на Београдском сајму, а по садржају има суштински увод о разумевање филозофије маркетинга и умећу њене примене. Уз информацију да је књигу написало 88 аутора, од којих је 83 из Србије, три аутора су из Хрватске, а по један из Словеније и Америке, први панел је послужио за представљање суштине ове необичне књиге. Њен садржај не чине теоријски прилози, већ низ практичних примера примене филозофије маркетинга, који садрже дозу критичности и углавном представљају стање маркетинга у Србији.

Амбасадори примењене филозофије маркетинга

На првом од предвиђених пет панела, осмишљених за специфичну промоцију књиге „Сведочанства о једном времену – о свету маркетинга некада и сада“, повељом и плакетом награђени су појединци који се у области маркетинга битно разликују од других, у њему су били успешни и оставили су неизбрисив траг.

Први чланови Клуба почасних амбасадора примењене филозофије маркетинга, „људи испред времена“ и носиоци овог јединственог професионалног признања су: Мирјана Зековић, Никола Стојшић, Никола Павићић, Раде Свилар, Миодраг Бабић, Мирослав Шутић, Јован Томовић и Драгољуб Вукадиновић, као и професори др Карољ Касаш, Миладин М. Шеварлић и Миливоје Павловић.

Ауторски прилози, од којих је књига састављена, слободни су састави који говоре о времену настанка реклама, оглашавања и тржишних комуникација па све до настанка и развоја маркетинга и сродних предмета. Аутори су се позабавили и развојем односа са јавношћу, дигиталним маркетингом, применом интернета у развоју комуникација, политичким али и маркетингом у најразличитијим областима привреде и друштва.

О овим темама говорили су др Татјана Мамула, директорка истраживачке агенције МАСМИ, Мирослав Шутић, оснивач најстарије агенције за маркетиншка истраживања ПАРТНЕР, Миша Лукић, оснивач и директор новоосноване агенције „New Strategy, Business Design Consulting“ и Игор Чернишевски, коме је основна преокупација дигитални маркетинг а запослен је у специјализованој агенцији „Direct Media“. Модератор панела била је др Милица Слијепчевић, директорка маркетинга Дунав осигурања, а дискусију је анимирала Гордана Влајић, „одгајана под чекићем“ МАРК-ПЛАНА.