Закорачили смо у 2018. годину, у којој ће Београдски сајам организовати бројне манифестације, привредна, друштвена и спортска дешавања, пословна окупљања…

Са задовољством најављујемо првих неколико специјализованих приредби, које ће се одржати до краја фебруара.

Овогодишњу сезону „отвара“ јубиларни, 10. Пчеларски сајам, који се одржава 3. и 4. фебруара. Осмишљен је као смотра пчеларства, на којој пчелари практичари и произвођачи опреме за ову делатност представљају своја достигнућа. Сва опрема, репроматеријали и финални производи продају се по најповољнијим ценама и условима, а Сајам има и изложбени и продајни карактер.

Само неколико дана касније – од 6. до 8. фебруара, A & L Expo организује 5. FRUVEG EXPO Balkan 2018. – Међународни специјализовани сајам машина, опреме и средстава за гајење, прераду, паковање, складиштење и транспорт воћа и поврћа.

Кућни сајам EXPO бележи своју 11. смотру и одржава се од 19. до 21. фебруара. Излагачи представљају пољопривредни и гарден програм. Сајам је затвореног типа, тако да га могу обићи само посетиоци уз позивнице организатора.

Крај фебруара „резервисан је“ за омиљени, традиционални „пакет“ који чине сајмови туризма, угоститељске опреме и вина.

Манифестацију „светског гласа“ – Сајам туризма, не треба посебно представљати, посебно када смо стигли до 40. издања. Воле га посетиоци и сви туристички радници из земље региона и читавог света. Окупља изузетан број туристичких агенција, савеза и организација, хотела, туристичких центара, ваздухопловних компанија, међународних туроператора. Својом богатом понудом посетиоцима из године у годину задају све више „проблема“ – шта изабрати међу тако неодољивим понудама.

На ову манифестацију „ослања се“ HORECA – Међународни сајам хотелско-угоститељске опреме, који се одржава у истом термину са Сајмом туризма, од 22. до 25. фебруара. На њему домаће и иностране компаније представљају хотелски и угоститељски намештај, опрему за кухиње, ресторане и барове, постељину и пешкире, средства за чишћење, храну и пиће…

Већ девет година многима омиљена манифестација BEOWINE – Међународни сајам вина, ове године бележи неке измене. Различите иновације пратиле су Сајам вина од оснивања, али девета манифестација биће организована по сасвим новом концепту. Винари – преовлађујући учесници, али и остали излагачи, ове године представиће се у халама 3 и 3А. После осам година од оснивања, Сајам вина има довољно искуства да потпуно самостално наступи у три хале, а по жељи излагача трајаће три дана – од 22. до 24. фебруара 2018. године.

Сајам вина на Београдском сајму није тешко представити – највећи је у Србији, један је од најзначајнијих у региону, а уз комплетну понуду винског туризма, ова манифестација представља и најсавременију опрему за винарство и виноградарство.

Винарима су се још пре неколико година прикључили произвођачи ракија и осталих жестоких пића, а овогодишња новина биће промоција занатских пивара и наравно – пива. Пошто није тајна да алкохолна пића „иду“ само уз добру храну, и на 9. Сајму вина своје место имаће произвођачи врхунских сирева, сухомеснатих производа и осталих гастрономских специјалитета.