АВАНТУРА ПОЧИЊЕ НА САЈМУ ТУРИЗМА

Под слоганом „АВАНТУРА ПОЧИЊЕ ОВДЕ!“ на Београдском сајму ће од 22. до 25. фебруара 2024. године у халама 1, 1А и 4 бити одржана најзначајнија туристичка манифестација целог региона југоисточне Европе и других делова света – 45. Међународни сајам туризма.

ИТФ Међународни сајам туризма један је од пословних стубова Београдског сајма и целокупне српске туристичке привреде. Туризам има значајан утицај на економију и спада у снажне покретаче привредног раста и развоја, стварајући синергију између сродних сектора и доприносећи укупном просперитету земље. Београдски Сајам туризма, као најпосећенији сајам туризма региона и шире кроз велики број пословних гостију и B2B активности, чини значајно тржиште од неколико десетина милиона потенцијалних туриста.

Због ексклузивних сајамских цена, first minute понуда и пакета са мноштвом погодности, Сајам туризма је за посетиоце већ дуги низ година омиљени годишњи оријентир за одабир аранжмана и дестинација, као и сагледавање свега што туристички сектор има да понуди.

Промоције популарних и доступних аранжмана, привлачење посетилаца и путника ка новим дестинацијама, али и подстицање економске активности које се одвијају током сајамских дана, рефлектују се потом на читаву туристичку годину која по правилу бива обележена актуелним Сајмом туризма.

Земља партнер Сајма туризма 2024 је Република Грчка, а ова сарадња допринеће даљем унапређењу туристичког промета између две земље. У павиљону Националне туристичке организације Грчке, убедљиво најтраженије дестинације за грађане Србије који путују у иностранство на летовање, посетиоце очекују излагачи из читаве земље, од регионалних представника, туристичких организација из најпопуларнијих грчких дестинација, па све до професионалних удружења. Очекују се јединствена тематска искуства и производи из Грчке, обојени дугом историјом, гастрономијом, као прилика за додатно умрежавање током сајма са сродним српским туристичким представницима.

Први пут на Сајму туризма наступају Камбоџа, Еквадор, Света Луција, Либија, а земље које се враћају и поново ће учествовати су Индонезија, Куба и Сао Томе и Принципе.

Традиционално, на сајму ће учествовати најзначајније туристичке агенције, удружења и организације, хотели, туристички центри, транспортне компаније и међународни тур-оператори.

Србија ће своје туристичке адуте представити у хали 4 Београдског сајма кроз наступе Туристичке организације Србије (ТОС), Туристичке организације Београда (ТОБ), Туристичка организација Војводине (ТОВ) као и многобројних локалних и регионалних туристичких организација из свих делова Србије. У халама 1а и 1 запажен наступ имаће Гаранцијски Фонд АП Војводине и Покрајински секретаријат за привреду и туризам.

Уз пажљиво планиране и креативне наступе сви излагачи на Сајму туризма ојачаће свој бренд и ефикасно представити туристичку понуду, што се већ годинама показује као снажан мотиватор за одлуку посетилаца сајма који су страствени путници и туристи, као и пословне посетиоце и учеснике Б2Б програма који купују групне аранжмане.

И ове године свим учесницима, туристичким агенцијама из иностранства и земље доступан је B2B портал намењен за регистрацију како излагача, тако и пословних посетилаца правних активних лица. Регистрација омогућава бесплатну промоцију компанијама и контакте са осталим регистрованим члановима, као и заказивање састанака током сајма са излагачима и потенцијално склапање договора о будућој сарадњи.

Под слоганом „Послужите се“ истовремено уз Сајам туризма у халама 2А и 2Ц одвијаће се и 19. Међународни сајам хотелско угоститељске опреме ХОРЕКА-ОПРЕМА, који ће окупити бројне домаће и иностране компаније из најразличитијих области у вези са угоститељским делатностима које сваку туристичку понуду дижу на виши ниво – производњом, дистрибуцијом и продајом хотелског и угоститељског намештаја, опремом за кухиње, ресторане и барове, као и услужним делатностима, новим трендовима пословања, снабдевања и функционисања угоститељских објеката.

Сви ови аспекти заједно чине ову велику манифестацију на Београдском сајму најважнијим годишњим догађајем у промоцији, развоју и унапређењу туристичке индустрије региона.

Радно време Сајма туризма и Сајма ХОРЕКА-ОПРЕМА је од четвртка 22. до суботе 24. фебруара од 10 до 19 часова и у недељу 25. фебруара од 10 до 18 часова.

Цена појединачне улазнице је 500 динара, а паркинга за аутомобиле 200 динара по сату.

Новинарске акредитације: Захтев за новинарску акредитацију пошаљите на адресу press@sajam.rs