Све веће интересовање компанија из целе Европе за учешће на Београдском сајму намештаја доноси прилику домаћим посетиоцима да се у Београду упознају са новим и најатрактивнијим дизајнерским решењима и сагледају новитете које су до сада могли да виде само на најпознатијим светским сајмовима.
Ове године у изложбеном програму представљају се нови интернационални и регионални излагачи, а поред премијерних представљања, ту су и већ познати брендови који су покупили симпатије посетилаца сајма.
ГАЗЗДА – поново на сајму у хали 3
ГАЗЗДА је компанија из Босне и Херцеговине која ће поново наступити на Сајму намештаја у Београду. Ови произвођачи праве веома квалитетан и модеран намештај од дрвета. Њихове комаде одликује висока функционалност и заиста „свеж“ дизајн.
ГАЗЗДА комади намештаја стварају посебну атмосферу у простору у ком се нађу – атмосферу у којој желите да будете, или да се у њу вратите.
„У ужурбаном, превише стимулисаном свету, људима је више него икад потребан дом.“
HARD STUFF – индустријски стил
Hard Stuff је креативни колектив који се бави производњом атрактивног намештаја у индустријском стилу који спаја старо и модерно.
Овај бренд користити материјале у свом изворном облику и спаја их са савременим технологијама. Тако настају комади специфичног дизајна у ком ефекти природних утицаја – рђа, шупљине у дрвету и оронулост постају естетски релевантни детаљи. Овакав намештај се добро уклапа у велике и отворене просторе.
Hard Stuff је водећа компанија у региону када је реч о овом карактеристичном дизајну.
WOAK – Страст према дрвету
WOAK је швајцарски design oriented бренд који производи намештај од пуног дрвета намењен становању, функционалан, удобан и модеран намештај са карактером. Woak производи намештај који се лако примењује и у пословним и хотелским објектима. Комади намештаја су префињени и технолошки савршено израђени, а бренд посебну пажњу посвећује детаљима и завршној обради што сваком појединачном комаду даје додатну вредност.
Љубитељи префињеног, одмереног и квалитетног намештаја на њиховом штанду увериће се у њихов мото „Ми дрво схвататмо озбиљно“.
Просториа – поново на сајму у Београду
Просториа је већ добро позната компанија из Хрватске која ће и ове године наступити у Хали 3 Београдског сајма. Публика ће поново моћи да види намештај препознатљивог, иновативног и децентног дизајна бренда са великим регионалним утицајем.
Савремен, функционалан и иновативан намештај са пуном свешћу о важности утицаја који комади намештаја имају како на квалитет живота појединачног корисника, тако и на живот заједнице, доказује тезу да је „Просториа компанија која показује да је могуће креирати заиста иновативне концепте.“
БОРА – кухињски премијум апарати
Бора је премијум бренд из Аустрије који у развој производа улаже велику енергију, радозналост и вештине. Бора су производи високог квалитета и савременог дизајна једноставни за планирање, једноставни за инсталацију и једноставни за сервисирање. Висококвалитетне екстракторе за кухињске апарате управо карактеришу иновативан дизајн и трајност.
Аркетипо – италијанска традиција у свом најбољем облику
Ова компанија долази из Фиренце и производи изузетно квалитетан намештај. Аркетипо је бренд окренут савременом дизајну и класичним италијанским вредностима када је реч о традицији производње намештаја. Врхунски квалитет материјала као и врхунска технологија израде у комбинацији са класичним, препознатљивим италијанским дизајном који је акцентован савременим шармом, резултирају јединственим намештајем.
Ванвременском карактеру доприноси и мануелна завршна обрада која чини да сваки комад буде третиран као јединствено уметничко дело одмереног и суптилног карактера.