Најзначајнија туристичка манифестација у земљи и југоисточној Европи – Међународни београдски сајам туризма, ове године обележава значајан јубилеј – своје 40. издање. Од 22. до 25. фебруара бројни излагачи промовисаће најновије трендове и дешавања у домаћој и светској туристичкој индустрији.
Овај модеран европски комерцијални сајам одавно је постао заштитни знак Београдског сајма, место које сваке године посети више од 75 хиљада посетилаца.
Под слоганом „Одмор те чека!“, на Сајму туризма и ове године ће се представити најзначајније туристичке агенције, савези и организације, хотели, туристички центри, ваздухопловне компаније и међународни туроператори, који ће посетиоцима понудити најразноврсније аранжмане за предстојећу туристичку сезону. Један од најатрактивнијих сегмената традиционално су „first minute“ понуде и остала путовања на која се односе ексклузивне сајамске погодности и попусти.
Земља партнер овогодишњег Сајма туризма је Грчка, вечита инспирација за путнике и омиљена летња дестинација домаћих туриста. Репрезентативни туристички центри, регије и градови, као и аутентичан континентални и острвски део, прелепе плаже, чисто и топло море, довољна су референца да посетиоци Сајма туризма и ове године током манифестације истраже агенцијску понуду и могућности за летовање у Грчкој.
Домаће дестинације и знаменитости Србије на Сајму ће бити представљене кроз капацитете хотела и одмаралишта, уз препоруке за различите садржаје – миран породични одмор, забаву, здравствени опоравак, спорт и рекреацију.
Сајма туризма континуирано настоји да унапреди комерцијални аспект манифестације, тако да је усмерен и на јачање пословне посете и унапређење контаката између излагача и пословних посетилаца из свих делова света.
Организовањем једне од најуспешнијих манифестација у земљи и региону, Београдски сајам обједињује и промовише све гране туристичке привреде, јер се уз Сајам туризма истовремено одвијају још три сродне манифестације: 9. Међународни сајам вина, 14. Међународни сајам хотелско угоститељске опреме HORECA и 14. Сајам сувенира „Посетите Србију“.
Догађај којим почиње винска сезона – BEOWINE, трајаће дан краће од Сајма туризма, од 22. до 24. фебруара, у проширеном излагачком простору у халама 3 и 3А, а обележиће га сасвим нови концепт и значајан број нових учесника и пословних посетилаца.
Изузетан мултимедијални пратећи програм на атрактиван начин ће промовисати бројне фестивале, манифестације и важне догађаје, а презентације, промоције и дегустације, уз космополитски дух и присуство великог броја нација, Сајам чине подједнако привлачним за пословне посетиоце али и најширу публику.