Заједнички туристички производ Црне Горе и Србије, под слоганом “ Wild Soul of Europe“, промовисан је на Сајму туризма и представља најбољи начин за повећање броја страних туриста и препознатљивости региона.

Поред Србије и Црне Горе, на Форуму о унапређењу регионалне сарадње у области туризма учествовали су и представници туристичких организација и привредних комора Македоније, Хрватске, и Босне и Херцеговине.

Ова јединствена туристичка понуда,  коју су креирале привредне коморе Србије и Црне Горе, обухвата седам различитих програма који ће бити представљени трећим тржиштима. Пројекат је објединио 35 привредних субјеката у Србији и око 15 туристичких атракција, као што су национални паркови, резервати, манастири. Иницијатива је потекла од амбасаде Црне Горе у Србији, а пројекат се реализује у сарадњи са националним туристичким организацијама две земље и ресорним министарствима.

Помоћница министра за туризам Рената Пинџо оценила је да је пројекат формирања јединствене туристичке понуде Србије и Црне Горе са конкретним аранжманима веома значајан. Тај производ обухвата различите програме утемељене на специфичној природној и културној баштини две земље – од морског, планинског и бањског туризма, преко авантуристичких доживљаја, до гастрономије и уживања у традиционалним јелима.

Секретар Удружења за туризам Привредне коморе Србије Милица Чубрило најавила је креирање заједничке понуде и са осталим привредним коморама у региону, истичући да је пројекат са Црном Гором само први у низу. Она је рекла да је веома значајно што су и колеге из региона – Хрватске, Босне и Херцеговине и Македоније, изразиле спремност да се укључе у овај пројекат, који ће наредне недеље бити представљен и на Бизнис форуму на Копаонику.