На овогодишњем Сајму грађевинарства Београдски сајам наставља да подиже квалитет комуникације у пословном амбијенту и уз унапређену примену B2B програма пружа подршку бизнису и уговарању нових послова и сарадњи.

Свим учесницима и пословним посетиоцима 45. Сајма грађевинарства на располагању је B2B пословни портал, који је са циљем умрежавања успешно имплементиран последњих година на највећим манифестацијама Београдског сајма.

По узору на велике светске сајмове, Београдски сајам је уложио напоре да бизнис сегмент подигне на виши ниво и понуди учесницима сајма могућност да лакше и брже дођу до потенцијалних пословних партнера и пре самог догађаја, штедећи време и енергију, закажу пословне састанке са учесницима сајма. Сва унапређења и креативна енергија уложени су са циљем подстицаја привреде, повећања извоза домаћих и производа из региона и освајања нових тржишта.

Београдски сајам креирао је специјалне пакете за пословне посетиоце и госте на предстојећем 45. Међународном сајму грађевинарства, којима је могуће остварити следеће погодности: улазницу за сва четири дана сајма, регистрацију и креирање пословног профила за приступ бази излагача и онлајн заказивање састанака (B2B Talk), приступ у Business Longue (Хала 1, галерија) који подразумева бесплатан Wi-Fi, топло и хладно освежење, место за кратке пословне састанке, помоћ око уговарања састанака, информације о излагачима (водич), коришћење рачунара и штампача, и још низ погодности и услуга.

Према проценама манифестацију ће посетити више од 40 хиљада људи, међу којима ће бити стручни посетиоци, али и бројна широка публика, заинтересована за грађевинске радове, реновирања и опремање кућа и станова.