На Београдском сајму све је спремно за почетак највећег туристичког догађаја у земљи и региону – 41. Међународни београдски сајам туризма.

Од 21. до 24. фебруара одвијаће се још три манифестације које учвршћују темеље изузетно успешне туристичке привреде Србије: 10. Међународни сајам вина БеоWине, 15. Међународни сајам хотелско-угоститељске опреме ХОРЕКА-ОПРЕМА и 15. Сајам сувенира „Посетите Србију“.

И ове године, уз висок професионални ниво у пословању и организацији, новитете у домену комуникација бизнис посетилаца, манифестација је привукла велики број излагача, гостију и пословних посетилаца.

Земља партнер овогодишњег Сајма туризма је Бугарска, земља чији је туризам у процвату и изузетно је привлачна за домаће туристе због близине и могућности за провод и одмор током целе године.

За љубитеље путовања и најширу публику, ово је један од омиљених годишњих догађаја, а из богате сајамске понуде посетиоци ће бити у прилици да изаберу путовања према својим афинитетима: примамљиве, премијерне „first minute“ понуде за одмор у летњој сезони, аранжмане за текућу зимску сезону, одмор и опоравак у бањама и на планинама, породична путовања, путовања за младе – омладински туризам, спа викенде, далеке, егзотичне дестинације, крстарења, city break“ понуду, конгресна дешавања… Уз авио карте за цео свет у понуди агенција су пакети за првомајске и Ускршње празнике, одморе у етно селима, организоване регате, сплаварења

Први пут ове године на Сајму туризма ће се представити Малдиви, а на Сајам се враћају и поново наступају Индонезија и Куба.

У сарадњи са пословним партнерима Сајма туризма, Привредном комором Србије и Европском мрежом предузетништва, ове године као новина уведен је B2B програм и пословни портал, намењен регистрацији како излагача, тако и пословних посетилаца и њиховом међусобном умрежавању на сајму. B2B портал отворен је и за представнике медија, који овим путем могу да заказују састанке и интервјуе са учесницима и гостима сајма.

Од ове године Сајам вина BeoWine одржава се у новом руху, са проширеним концептом и амбицијом, не само да остане највећи вински догађај у земљи, већ и да у сваком погледу, и организационо и квалитетом излагача и пратећих програма, прати успон винске Србије. У халама 3 и 3А представиће се најугледнији домаћи и регионални произвођачи и дистрибутери вина, вински подруми, произвођачи ракија, а у понуди сајма је и комплетна, најсавременија опрема за винарство и виноградарство. Поред домаћих и сталних учесника и винарија из Италије, Хрватске, Бугарске, Пољске, посетиоци ће имати прилику да дегустирају традиционално квалитетна вина из винограда Републике Српске, као и са подручја Косова и Метохије. Први пут на Сајму BeoWine своје представнике имаће винарије из Турске, Аустрије и Босне и Херцеговине, а на сајам су се вратиле Словенија и Северна Македонија, те ћемо поново имати прилику да пробамо словеначка и македонска вина.

Овогодишњи програм Сајма вина карактерише и појачан гастро сегмент, изузетан пратећи програм у коме ће се представити еминентна имена светске гастрономске сцене, међу којима су кувар Ерос Пико, носилац престижног признања Мишленова звездица и Ана Пака, шведска сомелијерка и експерт за балканска вина и Лоренцо Сколо, генерални бренд амбасадор Ла Ботега, славне италијанске винарије.

ХОРЕКАОПРЕМА у халама 2Б и 2Ц Београдског сајма окупља најзначајније компаније које се баве производњом и дистрибуцијом најсавременијих производа и асортимана за опремање угоститељских објеката, ресторана и хотела, као и услужним делатностима, новим трендовима пословања, снабдевања и функционисања угоститељских објеката. У излагачком делу програма посетиоци могу да виде опрему за кухиње, ресторане, барове, хотеле, сигурносне и резервационе системе, постељину, опрему за чишћење, пекарски и посластичарски програм, опрему за банкете, стручну литературу и публикације.

САЈАМ СУВЕНИРА смештен између хале 1 и хале 4, промовисаће туризам Србије кроз аутохтоне производе овог поднебља, израђене од материјала карактеристичних за крајеве наше земље. Многобројне туристичке организације које у својим активностима имају и сувенирску продају, произвођачи сувенира, удружења која се баве очувањем и неговањем старих и уметничких заната изложиће производе свога рада.

Под куполама Београдског сајма, на највећој туристичкој смотри у региону, говориће се на свим језицима света, промовисати најлепше вредности култура, народа и обичаја, и афирмисати богата симболика путовања.