На Београдском сајму у току су припреме за највећи туристички догађај у земљи и региону југоисточне Европе – 42. Међународни београдски сајам туризма и пратеће манифестације: 11. Међународни сајам вина BeoWine, 16. Међународни сајам хотелско-угоститељске опреме ХОРЕКА-ОПРЕМА и 16. Сајам сувенира „Види Србију“.

Сајам и ове године, уз висок организациони, садржајни и професионални ниво, пратећи најновије трендове у туризму и пратећим гранама, стреми да задовољи потребе свих учесника и привуче још већи број излагача, пословних посетилаца и најшире публике.

Под слоганом „Пут под ноге“ од 20. до 23. фебруара 2020. године у халама Београдског сајма представиће се најзначајније туристичке агенције, савези и организације, хотели, туристички центри, ваздухопловне компаније, међународни тур-оператори, који ће промовисати најновије трендове у међународној туристичкој индустрији, нове концепте и могућности за путовања, као и перспективе у развоју туристичког бизниса.

По ексклузивним сајамским ценама, премијерно ће бити представљена first minute понуда и пакети са мноштвом погодности. Сајам ће представити примамљиве могућности за одмор у летњој сезони, али и зимски одмор и релаксацију у планинским ски центрима, бањама и увек актуелне спа викенде или егзотичне, далеке дестинације, омладински туризам, city break понуду и одлазак на конгресна дешавања.

Очекује се велики број излагача, али и нових дестинација, као и претходних година. Поред осталих, премијерни наступ на Сајму туризма имаће Украјина, док се Уједињени Арапски Емирати и Куба, после кратко одсуствовања, враћају на сајам.

Земља партнер овогодишњег Сајма туризма је Египат, земља која препознатљивом понудом привлачи посетиоце из целог света. У сајамском наступу у хали 1 Београдског сајма на 200 м2 у фокусу концепта њиховог наступа биће неколико туристичких адута: бројне дестинације на Црвеном мору, роњење у Шарм Ел Шеику, разнолика и укусна гастрономска понуда, као и отварање новог музеја у близини пирамида.

Србија, земља домаћин Сајма туризма, представиће понуду домаћих природних лепота и знаменитости, узбудљивих градова, капацитете хотела и одмаралишта, туристичких центара, као и разноврсне садржаје за одмор, забаву, здравствени опоравак, спорт, рекреацију и авантуру, које су део туристичких адута којима Србија плени на глобалном туристичком тржишту.

Београдски сајам туризма покретач је јачања свих грана туризма и угоститељства у Србији и региону, те ће се традиционално истовремено одвијати још три манифестације које расту сваке године по обиму и броју учесника: 11. Међународни сајам вина BeoWine, 16. Међународни сајам хотелско-угоститељске опреме ХОРЕКА-ОПРЕМА и 16. Сајам сувенира „Види Србију“.

Б2Б пословни портал и ове године намењен је регистрацији како излагача, тако и пословних посетилаца и њиховом међусобном умрежавању на сајму. Б2Б портал отворен је и за представнике медија (услов је да имају ПИБ и матични број), који овим путем могу да заказују састанке и интервјуе са учесницима и гостима сајма.

Изузетан мултимедијални догађај уз целодневне пратеће програме на атрактиван начин промовисаће бројне дестинације, догађаје и туристичке атракције. Већ традиционално, посетиоци сајма уживаће свим чулима у укусима и мирисима гастрономске понуде, специјалитетима и винима, као и сувенирима из свих крајева Србије и света.