Асоцијација аутомобилских новинара Србије и Апатинска пивара традиционално промовишу кампању „Кад пијем, не возим“. Ове године су за све посетиоце Међународног сајма аутомобила DDOR BG Car Show 06 и 12. MOTOPASSION-а припремили активације које доприносе подизању свести возача о ризицима вожње под дејством алкохола.

Љубитељима аутомобила посебно су биле занимљиве активације са „пијаним наочарима“ – Mega Wire, које тестирају стрпљење, стабилност и координацију руке возача, налажење и откључавање праве бравице на колима, правилно спајање сигурносних појасева, као и табла на којој су посетиоци, користећи пијане наочаре, спајали саобраћајне знаке.

Представници Апатинске пиваре рекли су да заједно са Саобраћајном полицијом Министарства унутрашњих послова Републике Србије настоје да континуирано доприносе јачању свести суграђана о одговорном понашању у саобраћају, јер се алкохол и вожња не могу комбиновати. Њихов савет возачима који су конзумирали алкохол је да сачекају аутобус, прошетају, позову такси или пријатеље.

Кампања „Кад пијем, не возим“, која се реализује већ пуну деценију, скреће пажњу јавности да алкохол чак и у малим количинама може утицати на расуђивање и моторичке способности.